A little break from tha pluggish

Fick ba lust att skriva några rader.. ;) Har faktiskt gått muchoo bra att plugga idag, fast jag blidde lite ledsen att jag inte fick möjlighet att följa med till landet när pappa skulle röja lite där inför hösten och vintern, jaja another time.. :S Nu sitter jag här och klagar över mitt magont som jag PRECIS fick, vad har hänt nu då? Gissar hejvilt på att jag missbrukat alldeles för många tuggummin idag, men ärligt, man koncentrarar sig mkt bättre om man hela tiden måste tugga, funkis för mig iaf! :D Hoppas bara inte det är... :O nej FÅR INTE vara det, jag ska ju till Grekland nästa Måndag people! ;) Erkänn att ni känner er liiite avis på mig :) det är lyx, sen vet jag iofs inte om jag fått ledigheten igenom en från skolan, men ässsch då det är totally worth it anyway! :D man tackar ju icke nej till en veckas schteek på stranden och bad i turkosblått vatten och bara slappa och äta mumsig grekisk mat, nej nej ni vet club sandwish VARJE dag för mig...sen får jag se hur det går med den traditionella bananaspliten också.. :D jag måste snart bli känd I Grekland för mina "bananasplit-krav" speciellt på Rhodos, haha där sprang kocken till och med ut på torget för att köpa en ynka banan till mig bara för jag ville ha en bananasplit, det är kärlek det! ♥ Högsta betyg till Rhodos bananer alltså, med roliga sprakande tomtebloss i också, wiiie man blir som barn på nytt! :D Sen att Bulgariens, herrejösses, "Erotic banana" vem vill äta en sån till efterätt, haha jaja de kör på sin sak.. :P


En oslagbar klassiker utomlands, så'ere bara! :D

Hur sjutton kom jag in på bananer o hela köret? Hmm nu har jag ju helt tappat tråden i detta inlägg.. :S Jaja cyklade en sväng till centrum för ett litet hemligt ärende, kan inte nämna tyvärr, kan bli avslöjad, hmm men ni kan nog hålla er till imorrn? Right? ;) sen blev jag jättesur på ett litet kryp som var mindre en än knappnålshuvud, när jag kom cyklandes på gatan så flög den lilla skiten rätt in i mitt öga..USCH..jag menar jag är ju XXXX antal gånger störe än honom/henne så jag förstår inte hur "den" kunde missa mig på min lysande röda cykel, ont och blött öga fick man, hehe nedrans smådjur.. :P

Nehee nu ska jag nog skriva liiite mer på hemprovet, snart klar, men jag lämnar nog lite tills ikväll och ytterligare lite tills imorrn, men jag få la se hur jag gör.. :D Nu blir det rygg gymnasitik, för den håller på att gå av här på stolen, hejååhå! :D Blev glaad, ikväll går ju "På spaning med Bridget Jones", mkt mysig Söndagsfilm! :D

Pussiluss ♥ 

Kommentarer
Postat av: Erika !

Jag fick mensvärk och drog hem till värktabletterna ^^



Haha den där "Erotic banana" har jag sett, de ser faktiskt ganska goda ut ;D haha fast pinsamt och beställa en sån =)

2008-09-14 @ 21:40:58
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Julia

Japp, detar skitsköj:D!!



åååå grekland:(:(:( lyckost! =/ haha själv måste jag börja plugga nu:D Har inte pluggat nåt sen skolan börjadeXD ligger liiiiite efter nu känns det som:D:D:D

2008-09-15 @ 16:13:46
URL: http://juliss.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Akta dig för att tugga för mycket tuggummi, laxerande!

Vad gott med Erotic Banana, men erkänn att du åt den med fröjd?

2008-09-15 @ 18:31:01
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0