Åhhh snaaaart...

...så sitter jag och papi på planet på väg till Skiathos och Grekland! Wohooo! :D Ok snart och snart, närmare om 13 timmar men endå.. ;) Ska upp vid 04.00 inatt, wiie det blir perfa för då slipper jag gå och lägga mig, kan ju parta hela natten lång vettja, haha.. ;D men det ska verkligen bli SÅ härligt att åka till värmen, mmmm sen att jag fått lite resfeber nu kan man ju inte hjälpa.. :S får tänka som Stig Helmer: "Jag är inte rädd, jag kan flyga!" hjälper bergis, när man åkte till Rhodos körde ju jag, Anna och Emma på "hand-kramning" med stängda ögon, awww vi är så söta.. :) pirrar riktigt ordentligt i magen när planet lyfter och man ser allt blir pyttelitet utanför fönstret, åhh..läskigt men skoj på samma gång..så om man tänker om ett dygn, vad gör man då? Hmm kanske sitter och kollar på solnedgången och tar en drink på balkongen innan man beger sig ut i den myllrande staden för att slå sig ned på en mysig restaurang :) blir lyrisk av bara tanken.. :) sen är det en ljummen kväll med varma vindar så man bara kan gå i linne och kjol UTAN att frysa, nu ska jag iofs inte säga för mkt, det finns ju en LITEN möjlighet till regn å blixtar även där, men nej jag vill tänka positivt nu! :D Jupp jupp.. :) Vad har man annars roat sig med idag? 

JO, gick en timmes promenad med Anna och även Emma som offrat sig för promenaden just for me, aww that's true homie love.. :D Lika härligt att träffa dem, alltså jag finner inga ord helt enkelt.. ;) vi gick våran vanliga runda och hade vårt lilla söta tjejsnack.. :D girlylisious liksom..sedan när man skulle krama om dem blev man nästan lite tårögd, haha typiskt mig, men de är bara för gulliga :) önskar att man hade plats för dem och några flera i handbagaget herrejisses va skoj det hade vart.. :P tänk om man hade en massa pengar då hade jag bjudit ALLA mina närmaste på en resa till något underbart paradis låångt bort från problem och stress.. :) alla är så mycket värda det..men snart så, ska bara vinna på lotto först! :D sen ska ni få det ni förtjänar! Satt förresten och kollade på resor till Mauritius idag, åååh JAG VILL säger jag bara! nej jag ska banne mig bli en backpacker när jag blir stor, tänk så mycket det finns att se i världen, vill inte bli fast i kalla Sverige.. :P fint ibland me iofs men nej..haha..


Mauritius, det ser inte helt fel ut va? ;)
 

Nu lämnar vi resorna for awhile..nu på kvällen körde jag på en finslipning av Beach-08 innan slutspurten nu i Grekland, dvs ett medelpass på Friskis, härligt och underbart skoj! :D Feel the music within you liksom! Wiiie! Gav järnet, helt slut vart man, men äsch bara härligt, skippade stretchingen och cyklade hem för att göra den i hemma istället, hehe.. :P sen vart det foody time med god couscous sallad med firre, mina utpumpade muskler blidde glaada! :D Nej kära ni nu ska jag dansa till Klubbland som bror nu spelar på högsta volym OCH nu har pappa bärt in resväskorna så nu jäklar ska det packas grejor! :D

Ha mys, Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Emmsing<3

Åhh det låter så härligt! speciellt sista meningen:D hahah ha det bäst! Pusshej ÄLSKAR dig<3<3333

2008-09-21 @ 19:40:26
Postat av: Erika !

Oh va lyx du har! =) du får ha det super bra och njut av solen för mej med! <3 =D

2008-09-21 @ 19:59:35
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Haha sista meningen? :P Söt du är Emmsing! ;) Aww tack! Fan att du inte får plats i handbagaget, hade gärna velat tagit med dig! :D Du får ha det så himla bra hemma i Sverige så hörs vi av! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2008-09-21 @ 20:47:27
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Ha det så bra lilla Anna! :D

2008-09-21 @ 21:02:50
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0