Bio tajm!

Igår var det Fredag skoldag...Började dagen med lite häärlig matte för att få igång hjärnverksamheten, gick faktiskt bra till min stora förvåning :) sen att man hela tiden satt å suktade efter Fredriks vaniljhjärta var en annan sak, och JUSSTE hipphipp den pojken har också skaffat blogg, det är coolers.. :D iaf åter till dagen..svenska med en utråkad Alex som satt och vaggade fram och tillbaka på stolen som om han hade apati eller liknande, läste om några medeltida texter, gbska intressant, sen hade jag och Freddieboy lite allvarligt samtal om "Hur pojkar och flickor" beter sig, jag upptäckte under samtalet att han är ALLT utom feminist, haha ;) sen var det lunch, jag åt upp mig på potatissallad och kronärtskockor, great, fast man tappade matlusten aningens när knas Alex satt och doppade fullkornsbröd i ostsås, haha yuuu liksom.. :P LÅNG håltimme efter maten, seda religion med Emma, även där koncentrerad till max, sista timmen var projektarbete och jag och boysen fortsatte att kolla på lejonfilmer i biosalen, lite trött på'ett nu, men det går an.. :) I slutet blev dock jag och Alex lite way too tired så vi satt och skratta åt Astrid Lindgren och Ingemar Bergmans påhittade relation och Alla vi barn i Bullerbyn, hehe när man är trött kan man verkligen skratta åt ALLT knas.. :D min mage fick helt enkelt sig en genomkörare.. :P bra träning, älskar att skratta så mkt.. :D sen snodde vi kakor från personalrummet.. ;) eller jag är oskyldig, bara busisarna Kamilla, Jessica, Alex och Fredrik som var små olydiga ungar, jag stod mest och höll utkik.. ;)


Anna och Hanna.. :)

Sushi! :D

Efter skolan mötte jag upp Anna och Hanna vid plattan för att äta sushi i Kungshallarna och se filmen "Patrik 1,5" på Sergel bion.. :D Riktigt gott med sushi var det, fast jag har nog aldrig blivit så mätt på sushi någongång som jag blev nu, haha vi undrade vad de hade haft i de där sushirullarna, en massa mättande fett or what? ;) men olidligt gott var det iaf, sen var det härligt å se Anna's lilla "äta-med-pinnar-teknik", var ju premiär men jag är ju rikigt stolt måste jag säga.. ;) så bra var inte jag första gången..! :D Efter maten så gick vi för att gå på toa och fixa med biljetterna som skulle ta oss in till bio mööörkret!! ;D under reklamen blidde det lite fel på filmen så det blev en liten kortis paus innan det kunde köra igång igen, under den pausen tänkte vi ställa oss upp och dra igång en trevlig allsång i salongen, men njaa vi tar det en annan gång, ni vet rösterna var inte direkt uppvärmda.. ;) Filmen var iaf jättebra, får typ 3,5 i betyg av 5 :) men haha en hade ju några otippade scener ibland, och killen bredvis mig som btw HELA tiden satt och råhångla med sin flickvän sa mellan pauserna: Meeeh FY FAN VA ÄCKLIGT!" Usch assåå...Jag klarar inte av att titta..." haha OMG han visste väl innan vad filmen handlade om? Eller? ;) Men det blev mkt skratt, och lite snyftingar under filmens gång, hehe vi tre är bra på att gråta till film märkte jag, när vi skulle lämna bion gick alla tre och torkade bort tårarna :P


Tha bio saloon.. ;P

Biljetten, si si..

Bild från filmen vi såg, Partik 1,5.. ;)

Åkte sedan hemåt mot "ghettot" igen, en mycket trevlig kväll blev det! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0