Congratz Papi

Igår så firade vi pappsing! ;D För han fyllde ju år! Hipp hipp hurra!! ♥ Det blev ju pompa och ståt med "Restaurang a la snabbmat", oemotståndlig prinsesstårta right from tha Sergel bagariet, ett underbart "snällt" födelsedagskort från mig och bror OCH självaste presenten, nämligen en helt ny flashig mp:3.. :D Hoppas han blidde glad! :) Sen så vill pappa nästan skicka tack kort till alla er som hälsade Grattis till honom via mig..sötungar är ni allihopa! ;) Så han bockar och tackar för uppvaktingen.. ;) Nu påminde allt detta mig om hur gärna jag skulle vilja fylla år, 19 bast liksom! Man låter ju som en gammal tant då ju.. ;) Nu är man 18 år, haha det låter ju som en liten skit.. (förlåt mina kära vänner som inte hunnit fylla myndiga ännu) men eftersom jag snart vart 18 i ett helt år börjar dete kännas lite uttjatande.. :P men iallafall ska länma min åldersnoja nu och säga att pappa är bäst och så värd allting! Wiiiiie!

Nu kalasas det på resterna av tårtan från igår hör jag.. ;) skrapet från tallrikarna är SÅ avslöjande.. ;) haha...


Smaskens..

Papi släpper inte tårtan i första taget ;)

Framsidan av kortet..

Och insidan, mahaa snälla barn han har.. ;)

Och ledsna, men ni fick inte se mp3:en.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

prinsesstårta är inte min grej, men den ser fin ut ändå

2008-09-16 @ 18:06:19
Postat av: malin

va gulligt!

påminner mig om när mamma fyllde 40! :D

2008-09-17 @ 11:22:56
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0