En vanlig Onsdag?

Jag säger: "Hej på kvällskvisten!" Hoppas allt är bra med er pysar, med mig är det faktiskt rätt hyffsat, känner mig glad och har träningsvärk som sjutton i låren.. :P Var nämligen ute och sprang nu ikväll efter den hurrycurry inspirerande maten som jag tillagade, luktar fortfarande "bombay-dreams" nere i köket vill jag lova och mina händer osar fortfarande av currydoften trots att jag tvättat dem ett antal gånger med honey and milk soap..säkert ett billigt skitmärke, eftersom det inte verkar ha någon inverkan på mina händer.. ;) jaja åter till min lilla joggintur, gick prima, fast mina ben var ju aningens sega att komma igång först men sen flöt det på bra bland alla stubbar och stenar..blev dock lite mörk, men med mitt katt mörkerseende så finns det inget som hindrar mig.. :D kom hem igen lagom till Idol, så jag satt en timma framför TV:n och skrattade gott åt alla misslyckade försök tillsammans med pappa.. ;) Nu har jag precis avnjutit mitt lilla kvällsmål, nämligen lite orientaliskt grönt te med lite ananasbitar till, yammi yammi var'e! :)



Hur har jag haft det i skolan då? Jo det var mkt trevligt att träffa alla sötungar igen efter en helg och två dagar i sjukstugan.. :) sen var Elli back on track också efter sin lilla semester, hon var bruuuun, jag vart avis..hehe men snart så ska ju jag till Grekland, om 19 dagar så DÅ ska jag schteeka järnet så jag ser ut som en bränd pepparkaka när jag återvänder till Sverige..inte för det kommer å lyckas men.. :S kan verkligen höra mina vänner säger i kör: "Nice try banana!" Hmm..iaf vart hos kuratorn, kändes väl bra, men blev aningens besviken då hon enbart fokuserade på min vikt, jag hade ju annat jag ville prata om som jag kände var viktigare, aja..next time.. :) lunchade sedan med pojkarna samtidigt som vi hade en pratglad Elin bredvid oss som snackade oavbrutet om sina udda sushi upplevelser och om hur glada alla japaner är.. :) haha lite roligt att lyssna till..jag åt iaf en avocado + själva lunchen, men både Alex och jag konstaterade att avocadon smakade Milda Culiness, haha en annan förpackning bara.. ;) GLÖMDE att vi hade en ekologi lektion med Vronkan innan lunch, såg film om korallreven, intressant men berättar röstan var sööövande.. ;) Sista passen var det sällskapsdjur i två timmar, Malin nickade hela tiden till med huvudet av trötthet, hehe söt.. ;) men vi alla höll oss vakna till Adriennes hund-foder-snack genom frukt, te, Ramlösa och djungelvrål, haha det perfekta botet mot "lektions-trötthet"...slutade gjorde man vid 16.20...

På hemvägen hamnade man i chocktillstånd då en berusad man ältrade in på tunnelbanevagnen med en ölburk i handen och började skrika, då menar jag verkligen SKRIKA, trodde mina trumhinnor skulle explodera: "BAAAJEN, BAAAAJEN ÄR MITT LAAAAAAAAG!!!!!" Det upprepade han x-antal gånger.. :S sen kom en lite "snobbigare" kille som hade fått nog av hans tjatter och sa till honom, då började han förolämpa den stackaren att han skulle komma från Östermalm å grejer, hehe..till slut var det ett tant bakom som fick nog och skrek rakt ut till bajen-fyllot: "SÄTT DIG NED OCH HÅLL KÄFTEN!!" då gjorde han det till min stora förvåning, herregud vilken dramatik.. :O men sån spänning förgyller ju bara den annars lite enformiga vardagen.. :P

Nu mina kära vänner måste jag sussa, ska upp fem imorgon, har engelska B klockan 8 imorgon, så nu gäller det att vara uppe i otton.. :P Men sov sött allihopa! ♥


Kommentarer
Postat av: Rose

Är sjukt glad att jag inte bor där du bor, hade aldrig in fucking hell kommit upp då...du e så nyttig och sund anna!! Vad e dt me din vikt, ja du e iaf långt från tjock, ibland önska ja att ja hade din kropp men tyvärr har ja inte din sundhet i tankarna utan här fyller man på magen me allt onyttigt som finns me nändå ser ja inte ut som hon som vägde 400kg och dog av hjärtstillestånd :P mat och onyttigheter är mitt liv.

2008-09-03 @ 23:03:20
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: malin

haha han höll på rätt lag iaf XD

hehe , jo ja va ju lite trött där på slutet ..

2008-09-03 @ 23:06:38
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: natta

aha, vad tråkigt :/

men om du ska rida denna helgen , vilken tid isåfal?

vi kan ju kanske göra sällis?

2008-09-04 @ 07:50:15
URL: http://nattapatta.devote.se
Postat av: Fanny

Hoppas du får en bra dag :)

2008-09-04 @ 07:55:28
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Avokadon smakade milda culniess? Hur sjutton går det ihop? haha

2008-09-04 @ 18:47:10
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0