Hejhåå Sverige!

Wiiie! Nu är jag hemma i Sverige igen! :D ni får se bilderna sen... ;) just nu sitter jag i skolan, myysigt liksom, första dagen efter Grekland resan, så skoj att träffa pysarna igen och du tyckte jag blitt brun, hmm underligt enligt mig.. :P Så idag var det buss och tunnelbana åter igen, jag kan ju inte säga att jag sknat det direkt, men idag var det extra mojsigt att sitta och sova på bussen när morgonsolen sken in genom fönstret.. :) Så hur har skolan vart då? Njaaa började dagen med lite seriöst grupparbete om Östersjön med Jessan åå Elin, fast stackars Jessi hade haft det kämpigt värre under tiden jag vart borta, Elin: "Vaddå för biiiild??" herrejösses, men det fixar vi med schteekiga bilder och punkter på powerpoint, yihuu har ju elevstöd på oss imorgon också så det ska gå primus. :D sen hade man lunch, åt äckelpäckel lax som smakade Göteborg.. :S bläääsh så jag fick lite av Alex kräftstjärtar, de va grejer det, och OJ va bönorna va saknade.. ;) sen var det gympa!! :D Alex och Freddieboy höll lektionen, badminton, asskoj hittade min nya talang där, Erika och jag spelade mot Sandra G o Jenny, vi ägde dem, right? ;) haha nej men skoj hade man! :) sen förlorade jag över Alex på kort sprint tävlingen, illa.. :P och vi alla bestämde att våran studentskiva ska äga rum på Viper room, blir nog en hejdundrans fest, jag menar det är ju vår klass det handlar om.. :D

Nej nu ska jag kila till engelskan och läsa en ruulig bok i två timmar till klockan 16.40, snäll skjut mig.. ;)

See yaa! :D

Kommentarer
Postat av: jessan

OH MAMA! Vi kommer äga sönder hela redovisningen! mvg mvg mvg mvg :) :)

2008-09-30 @ 21:13:47
Postat av: Anabanana :D

YEAH!! That's what I'm talking about! :D:D

2008-10-01 @ 19:43:25
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0