Hokus pokus

Usch usch usch vad är det fär väder vi har fått!? RIKTIGT deperimerande måste jag säga..regn och grått hela dagen igenom, dock så bestämde jag mig för att inte sitta inne och deppa bort i mörkret, nej nej jag begav mig en sväng till Täby för att titta lite på jackor, behöver verkligen en känner jag..annars finns risken att jag kommer å drabbas av köldskador senare i höst.. :P Det var tydligen inte bara jag som hade tanken att shoppa i det trista september vädret, kändes som om halva befolkningen hade proppat in sig i Täby centrum, man fick riktigt köra zickzack mellan alla människor som stressade fram och tillbaka.. ;) HIttade jag någon jacka då? Nee.. :( men imorgon blir det andra gången gillt då jag ska pröva lyckan i huvudstaden istället.. :) aningens större utbud där om man säger så.. när jag satt på bussen på vägen hem ringde pappsen och frågade om vi skulle äta någonting "ute" idag..blev genast på topphumör när jag insåg att jag fräckt kunde välja sushi, haha så självklart fick man det.. :) men grabbarna som alltid säger: "Det är så lite, man blir inte mätt.." körde på varsin avocadosallad men massa dressing å bröd..gott det med iofs, men det finns inte många maträtter som kan konkurrera ut sushi.. ;) så nu sitter jag här, mätt och belåten, tänkte bege mig ut och springa om en timme, men den planen lär ju gå i krash, tänker never in my life springa i regn, skönt att både bli blöt av svett + av regn, no thanks..I övrigt så blir det nog bara en lugn kväll hemma, känner att min hals börjar göra aningens ont, not i good sign..jag får köra "dricka-te-tills-du-storknar-kur" för att dämpa det onda litegranna.. :P


Raindrops are falling on my head..

Ha en bra Lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Fan så nice!

Blev lördagen lika lyckad? :)

2008-09-07 @ 02:24:16
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Är också helt deppad över detta väder, det är värdelöst!

2008-09-07 @ 11:24:21
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Rose

Oj tjena dt va ganska mkt i vikt hur har du levt för att dt ska bli så, ja kan lära dej att börja svulla XD

2008-09-07 @ 11:36:15
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: mallanbrallan

haha, tack såmkt men huset står kvar än idag faktiskt ;)

visst e den söt, men hehe, det är en hon ;) (hon heter Zingoalla egentligen, Zingo e kanske lite "pojkigt" ^^)

2008-09-07 @ 17:55:22
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0