Inget är omöjligt..

Jag vet att jag skulle skriva om dagen och lite om papis födelsedag...men jag får helt enkelt vänta tills imorgon med det, dels är jag trött och måste sussa och dessutom ligger kameran med bilderna på laddning så njaa imorgon is much better for me.. ;) Innan jag kryper ned i sängen MÅSTE jag bara få säga att jag idag blev väldigt glad, fick nästan glädjetårar, eller man kan kort och gott säga att jag blev rörd..fick nämligen svar från skolan anledningen min ansökan om ledighet nästa vecka då jag beger mig till Grekland..i min kära skola är det nämligen så att man knappt kan få ledigt i tre dagar om det inte har med något viktigt att göra såsom begravning eller bröllop, så visst var man skeptisk till'ett liksom...öppnade kuveret och vågade knappt titta då jag nästan var säker på att få avslag eller dylikt..men vad står det att min gulliga mentor beviljat? Jo HELA resan, alltså 6 dagar!! sen läste jag motiveringen: "Jag tror Anna behöver det här!" mina tårar bara rann...stämmer så himla bra, behöver verkligen lite avkoppling right know känner jag efter en liten kämpig tid..jag ska banne mig köpa blommor till min wonderbara mentor, för min lycka går inte att beskriva right know! :D

Nu blir det musik tajm i sängen innan John Blund kommer på besök..
Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Lupum

mentor?

2008-09-16 @ 10:23:59
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Lupum

jo de vet jag men har mand et i skolan?känns så sektliknande

2008-09-16 @ 14:18:08
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: jessan

ligger efter i mitt läsande av din blogg, haha du skriver så roligt :D :D ååh vad kul att du fick ledigt hela evckan, det är du värd :D om det kommer fler kämpiga tider är det bara säga till om du vill prata :) <3

2008-09-17 @ 21:45:48
Postat av: Anabanana :D

Nämen tack!:) that's good Jessan keep in reading! :D Aww va snäll du är, taaack :) <3

2008-09-18 @ 21:34:38
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0