Klockan går...

Åhh nu sitter jag här, pirrar bara mer och mer i magen...NU är det bara 9 och en halv timme kvar, haha det går verkligen framåt! :D Har nästan packat klart alltihop, men nu är mitt största bekymmer följande: Jag hittar inte mina schteekiga pilotbrillor! :O Helt spårlöst försvunna..! Tror nästan att jag glömt dem på Rhodos, hade vart skandal men om det nu är så, så har jag ÄNNU ett skäl att åka tillbaka dit nästa år, mohaha det var ni inte beredda på va? ;) nej men seriöst jag får leta natten lång om det så skulle vara, annars får jag helt enkelt resa utan dem och bli halvt blind i ögonen av den starka solen, wooo snacka om i-lands problem detta är, men jaja.. :P

Precis suttit nere i vardagsrummet och druckit te samt tvingats kolla på sportspegeln eftersom det var bror och papi som hade bemanningen över fjärrkontrollen, så man fick helt enkelt sitta och kolla på galna Göteborgare som invaderade Ullevi med sin huliganism, jag satte teet i fel strupe.. :P *host* men jag ville ju vara lite social yaa know då är det bara att bita ihop.. :P Nej nej hörreni nu är det dags att vika lite mer kläder och trycka ned i väskan, och nu måste jag säga en sak till Emma och Anna: Jag har INTE den massiva Rhodos väskan med mig, utan hör och häpna jag har "Republik Öland" väskan med mig veckan till ära! xD haha den är grym! Och nu sitter jag här och garvar för mig själv för jag kom att tänka på när Emma sparkade min väska av misstag när vi skulle åka hem från Göteborg, haha herregud hon ba: "Dit ska vi!" sen vände hon på klacken och kickade min väska så hårt att både jag och lilla "Republik Öland" tappade balansen och fick två afrikaner som satt på en parkbänk att börja garva.. :P Emma däremot insåg inte vad hon gjort förens jag halkat efter och lyckats med nöd och näppe att korrigera upp väskan.. :P Eller ÅHHH den andra roliga grejen på Rhodos när Anna hade sin minimala väska som va sprängfull medan jag gick med min supermassiva väska som skulle kunna rymma en hel klädesbutik...haha va kul man kan ha med väskor! ;) Nu väcktes alla minnen till liv också, hujedamej va skoj! :D


Nästan färdig packat, behövs bara liiite utfyllnad! :D

Nej inte mer tid att sitta och blogga längre, dags för "skattjakt" på min brillor och lite schnygg vikning av kläder..men jag skriver en sista gång precis innan jag lämnar huset, dvs 4.00 inatt! :D

See yaa! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

det ska jag ;) hahah, men sola för mig med! :D <3

2008-09-21 @ 22:31:59
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: emma

haha! det där i gbg var fan kul :D hahaha

afrikanerna garvade asmkt :P

2008-09-22 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0