Mästerkocken säger hallå!

Nu har jag känt mig lagom mästerlig i köket igen.. :) Gjort middag till mig och bror, pappsen den stackaren kommer inte hem förens efter 20 någongång, men då har han iaf middag klar att hugga in i så lite lyx blir'e! :) Iaf jag gjorde en vegetarisk nudelwook, riktigt mumsigt, och dessutom kom jag på INNAN det var försent att sätta på fläkten så man slapp hamna i chocktillstånd över att brandvarnaren skulle slå igång in any minute, nu kunde jag ju wooka järnet i lugn och ro :) dock så saknades en ingrediens som man hade glömt att köpa, nämligen purjolök, lite tragiskt där men jag ersatte med kidney bönor och en extra morot, så njaaa inte saknade med purjon för en sekund, it was better with my own style on it.. ;) Bror verkade gillar'e och jag provade att äta med pinnar, gick strååålande, snart är man ett "äta-mat-med-pinnar-proffs" också, inte illa, Japan here I come! :D Ska försöka ta mig en promenix lite senare, annars blir det peppa peppa och försöka få ork i kroppen att pallra sig upp till skolan imorrn..


Grymt mums..

Sen har jag tänkt på en sak...det finns så mycket inom mig som jag vill få ur mig, skulle vara skönt att bara kunna ställa sig någonstans, kanske på ett högt berg? Vad vet jag? Och säga allt detta rakt ut, vore så himla befriande vettja..Finns så många känslor som bara bubblar i kroppen, men det tar liksom stopp när de når svalget, kommer inte längre sen..är det bara att svälja dem igen? Hmm jag får sova på saken..

Men snart åker man till Grekland, eller närmare bestämt Skiathos, ska bli SÅ skönt, känner verkligen att jag behöver det, varva ned inte behöva bekymra sig för någonting annat än hur länge poolen har öppet på dagarna och vart man lagt ifrån sig hotellnycklarna någonstans..bara slappa, ligga vid stranden och höra vågorna slå in mot land, känna solen bränna mot huden, bada i ljummet turkosblått hav, sitta på restuarang och bara kunna vifta lite lätt med handen för att få sig en mumsbit till middag, det är vad jag kallar livskvalitet..! :) och nu ska jag banne mig bli brun! :D Emma tha man känn dig hotat "niggah"! ;P

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Jag åt också med pinnar tänkte att det var lite kul hahah men jag gav upp tillslut:P Pusshej ÄLSKAR dig<3

2008-09-01 @ 18:36:06
Postat av: Erika!

Jag skulle också vilja ställa mig på ett högt berg och släppa ut allt =)

Mount everest nästa!

2008-09-01 @ 20:50:16
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: malin

håller med erika och dig :D, värsta skönt att skrika ut allt ;)

pallra dig till plugget imorn så ska jag pigga upp dig ! :D

2008-09-01 @ 21:00:47
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Haha men vad är det jag hör Emma? Gav du upp? :P Jag klarade mig minsann genom hela måltiden, haha.. ;) Pusshej älskar dej! <3 Du har inte lust å äta sushi med mig imorrn då? ;)

2008-09-01 @ 21:55:23
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

det ser gott ut

2008-09-01 @ 22:00:27
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Marica Rödebäck

Tackar..

Jo, men nu är det skönt att komma hem igen ;)

Vi var i Halkidiki - Hanioti.

2008-09-01 @ 22:08:01
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Haha :D söt :)

Jag fyller den 16:e :D :D hoppas du mår bättre och kmr till skolan idag :)

2008-09-02 @ 09:00:59
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Okej, trodde du läste att det inte var Skiathos eftersom jag skrev att jag mellanlandade där.

Men det såg rätt fint ut och dom som hade vart där tyckte om det.

2008-09-02 @ 09:56:32
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0