Nu eller aldrig

Precis (ok för typ två timmar sen man anyway) ätit en smarrig middag med kyckling, bulgur, tzatziki å hela köret, yummie..senh ar jag och papi haft värsta serious talk, nu måste en förändring ske, jag insåg det inatt innan jag skulle somna, jag måste börja ta tag i vissa saker nu, började redan idag lite stegvis, gick ganska bra, men det är jobbigt, kommer nog att ta lite tid, men det är bättre det än inte alls..jag ska klara detta själv, finns ingen återvändo, MÅSTE verkligen peppa mig själv nu! :) Räcker med ett litet framsteg så blir jag glad, är trött på allas kommentarer så nu jävlar! ;D Ska ner å se film nu, sen blir det te som vanligt OCH lite påläsning till morgondagens läxförhör, yehees..

Ha en trevlig kväll folks! ♥


Haha taggad till max, I change is gonna come.. ;)


Kommentarer
Postat av: moon

You go girl!! ;D <3

2008-09-10 @ 22:33:09
URL: http://ex0tiiiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0