One more day to go!

Tjoohopp! :) Sitter här och pluggar, Östersjön ya know, måste ju kämpa lite för min grupp så det inte behöver lida för att jag ska ligga och bada i Medelhavet i en vecka.. ;) soo I got everything under control Elin and Jessan ;) tar med mig liten fångst med fisk i en håv också, yesbox det blir grymt, kanske ni kan få desikera dem också på eran djursjukvård? :P tänk va mkt man kan bidra med va.. ;) hehe..Mmmm...och jag är så elak mot min stackars katt, inte med mening of course men imorse när hon låg bredvid mig så råkade jag av misstag armbåga henne på nosen minst 5 gånger, aww och hon som bara var snäll och gosade med mitt huvud, man borde ju nästan få en stämpel som "Katt misshandlare".. :O nej jag tröstade henne lite med det traditionella kliandet bakom örat, mys tycker hon.. :D så vi är trogna vänner igen, Maja och jag.. :) sen har jag lärt mig en läxa, jag ska ALDRIG mer dricka en stor fet kopp med te innan jag går och lägger mig, hur osmart får man vara? Hur många toalettbesök fick inte jag göra inatt liksom? Jobbigt.. :P men som sagt jag får skylla mig själv.. :) Nu ska jag mumsa i mig en passionsfrukt sen blir det promenix med Anna och förhoppningsvis Emma också, jag har hållt tummarna hela dagen igår så vi får se om det hjälpte.. :P sen blir det tvättning av kläder inför the big packning som jag idag ska ägna hälften av dagen åt.. :)


My little kissemiss Majsing.. :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah OM det var;) han ville gifta sig direkt, men jag kände att jag ville ta de lugnt duvet =) villan o volvon o så kan ju vänta lite=) HÄHÄ

2008-09-21 @ 18:41:05
URL: http://juliss.blogg.se/
Postat av: Julia

söt kississisekatt:D:D:D

2008-09-21 @ 18:41:21
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0