Paraplygång

Vart på en och en halvtimmes lite smågalen promenix i regn och rusk med Emma och Anna.. :) man blir GLAD! Jag kom försent till vår lilla mötesplats trots att det var jag själv som arrangerat hela promenixen, illa I know...på långt håll såg det ut som om Anna och Emma rå hånglade under Anna's paraflax men jag ser tydligen i syne som alltid, haha och tur var väl det.. ;P Jag vill också va med liksom! Haha skojiiis.. men vi gick våran väg som sträckte sig längst med "Bergas" sunkiga små ghetto områden, mysigt, that's where we belong liksom.. ;) Hade samtal om alla möjliga grejer, både allvarliga och lite mindre allvarliga, precis som det ska va! ;D sen framåt slutet innan vi skildes åt så blev det ju en del oseriöst som vanligt om paraply catfight och helrakade killar i slimmade baddräkter, jaa gaash va man kan få till det, sen Emma mitt i allt detta: "Hörreni, har den där ledningen alltid gått där!?" haha från ingenstans bara, ruuligt..eller Anna's lilla miss om vilken tid vi ska se bio på Fredag: "Men då kanske vi kan se en sex bio?" (hon menade alltså en bio som började klockan 18, lät bara så himla fel å skoj ;)) Emma och jag sade sedan hej då till Anna som traskade vidare hemåt, vi har en liiten längre bit att vandra men sånt klara man, vi snackade gamla minnen om när vi cyklade ner i diket av skratt och det lilla "stön ljudet", haha men vi tog även upp lite om svensken som förvandlats till Turkiee samt vårat lilla fan från Rhodos, INDIEBOY! ;D sen satsar vi på en studentresa till Thailand, jajamensan! :D högst upp på önskelistan över studentpresenter.. ;) wiie..


T-shirten från Rhodos som visar oss tre! ;) som om det hade vart "made for us" Längst till vänster ser vi Emma i sin lilla sportiga outfit, sen har vi Anna in the middle och jag längst till höger, haha stämmer very good gummisnodd! :D

Nu mina vänner blir det lite te-supandes och se film "Om en pojke" good as always.. ;)
Puss och Natti! ♥ Sen har jag soviiis imorgon, yihuuuu!!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Jaaag med! :D ahha, såklart den är! :D:D

2008-09-09 @ 23:09:43
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0