Up and down like a rollercoaster

Tjofräs på er alla! :) Ingen skola för mig idag heller...kände mig kass imorse, så jag vågade helt enkelt inte ta risken..men framåt förmiddagen kände jag mig plötsligt bättre av någon anledning, så jag har vart ute och sprungit och grejer..hmm konstigt, så imorgon blir det skola för mig! :D Var iaf riktigt härligt att vara ute och springa, riktigt flööög fram i terrängen.. :) sen att sedan komma hem, stretcha,  ta en lång varm dusch och "knarka" avocado det är grejer det! ;D haha.. ;) Jag har också blitt klar med den ökända Rhodos-tavlan.. :) är riktigt stolt över resultatet måste jag medge..


Inramad och klar! Fast jag ska nog måla om ramen inom en snar framtid, mossfärgad liksom? Njaa vet inte riktigt.. :S

Sen måste jag bara få marknadsföra Emil's lilla "bli-frisk-på-en-dag-kur" jag är faktiskt ganska imponerad, jag menar snart så konkurrerar han ut självaste Ipren ju.. :) Iaf botemedlet mot febern är helt enkelt glass men cola, haha try it, hans feber var tydligen borta idag, så nästa gång jag får dunderfeber, ska jag be någon i min närhet att springa till affären å köpa de magiska ingredienserna.. :P I övrigt idag har jag känt mig lite busig, vet inte varför men ett exempel är att jag körde lite "Pippi Långstrump Style" genom att ligga och läsa samt titta på TV med fötterna på huvudkudden, så mysigt verkligen, kanske satsar på det även i natt? :P hehe nu senare hade jag tänkt (om kroppen orkar) att köra danspasset på Friskis för att sedan mumsa lite sushi, vaddå healthy liksom? ;) Hoppas mina engelska B polare i klassen har det någorlunda bra i klorna på Ebbelito.. ;) lider lite med dem faktiskt..slutar ju 16.40..nää fybövelen för den tiden.. :S


Jag efter dagens motion och dagens dusch, lite lagom busig.. ;)

Nu ska jag chillavippen en stund.. ;)

Pusshej ♥ 

Kommentarer
Postat av: emma

:O feting snygg tavla i have to say! i want one :D

im so jealous ! :D

lova ya broo :D

2008-09-03 @ 22:24:46
Postat av: Anabanana :D

Haha yeah I'm a true artist yaa know.. ;) Can copy one for yaa, but it will cost a lot of cash yoo.. ;) Aww love yaa too broo! :D <3

2008-09-04 @ 18:33:06
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0