"Stånkis och Svettis" haha..

Så har jag precis anlänt hem ifrån träningen..så härligt var det! Var inte direkt någon intensiv träning, utan mest styrka då jag körde core, kände mig på väldigt bra humör så jag gjorde iordning mig en egen middag med massa vegetariskt mumsmums innan jag satte mig på cykeln och trampade iväg mot träningen.. :) trodde att det skulle vara varmt och mysigt då solen sken men nej nej kallt som attan, haha jag satt där på cykeln och bara önskade att jag hade ett par varma vantar att trä över mina stelfrusna händer.. ;O Fast tsss detta gjorde ju inte så himla mkt då jag sedan på träningen blidde varm å gó igen.. :) Jobbigt bara att under träningen hela tiden måste se sig själv i den stora spegeln, haha med mina tajta träningsbyxor och slimmade linne såg man ju ut som en gräshoppa på grönbete, men what tha fuck som om någon annan bryr sig.. ;) Efteråt var man lagom nöjd och rödblommig, sött.. ;) innan jag satt upp på cykeln hemåt igen så var jag inne en sväng på ICA kvantum för att köpa lite gotteligott inför kvällen.. ;) blev lite mango och en påse "nötmix", och eftersom jag måste börja äta lite mer fett så tycker jag att nötter var ett utmärkt val av mig, det är ju bra fett! :D Oooo nästan så jag blir aningens stolt.. ;) Cykelturen hem blev mindre lyckad, växeln hade nämligen låst sig på ett trögt läge så det kändes som om någon drog mig bakåt under hela turen hem och i backarna var det nästan stillastående som gällde, haha men jag lyckades faktiskt under hela färden att INTE kliva av och leda cykeln en enda gång, borde få liiite eloge för det.. ;) Så ni kan ju snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon, ska nog be hemtjänsten om hjälp att få upp mig ur sängen imorgon.. :) fast träningsvärk gillar man, visar ju att man jobbat iaf.. :D



Nu ska jag nog knapra nötter å glufsa lite mango, sen hoppas jag att det finns något skoj att se på TV.. :) Imorgon är det Fredag people!! :D Gladeliglad!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kanske detta hade varit någonting för dig:

http://junitjejen.se/2008/september/utkast-det-ar.html

Det skulle vara kul om du hakar på!

Ha en trevlig kväll!

2008-09-11 @ 19:36:18
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Julia

Haha, om du inte fick äta makaronerna då?:D DÅ blir det ett svårt val! =D jaoo det är en fin stad:D men stockholm är minst lika bra, förutom att det inte finns spårvagnar;) :D

2008-09-11 @ 22:08:53
URL: http://juliss.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahahah, jag skulle inte ätit nåt av det!!:D:D:D Vaaa finns det??:D det har jag aldrig sett faktiskt:D:D hahah aa, man lär sig hålla balansen efter ett tag;)



hahah usch, core är då jobbigt:D:(

2008-09-11 @ 22:24:14
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0