Halloooj!

Ameeh TJA! :D Vart lite seg på att blogga på sistonde känner jag, ni får ursäkta.. ;) men men vad har man haft för sig denna ljuuvliga Lördag då? JO, höll på att försova mig när jag skulle upp till stallet, verkligen sjukt trött, även igår kväll, jag såg en film som jag tyckte va riktigt bra, Final Call hette den btw, men de sista tjugo minutrarna somnade jag, great liksom, följt en hel filmrulle och somnar till slutet, hur ska jag nu veta hur denna spännande historia slutade? :P ibland e man sämst..men iaf jag hann till ridningen, fick lilla Piff även denna vecka, söööt, men han är lite jobbig i traven med huvudet, men ridläraren var nöjd.. :) Pussade på pållen, ni vet  "Mul-hångel", sen vandrade jag hemåt lagom stel i benen.. ;) softade ett tag hemma i sängen med en skvallerblaska, sen vart det myyysig dusch för att sedan raska iväg till centrum för att möta Emmsing som jag inte träffat år och dar.. ;) fick nästan spurta dit för att inte missa våran mötestid, var nämligen så att jag tänkte ta mamis gamla cykel tid så jag seegade järnet hemma, "Ässch om jag tar cykeln så behöver jag ju inte cykla förens kvart i" men sen upptäckte jag till min stora fasa att bror min nallat cykeln till jobbet, PANIK, jag fick då köra en blandning av jogging och promenad in till centrum, men hann gjorde jag, erhmm eller ok 2 minuter sen men so what? :P SÅ SKOJ att träffa Emmsing igen, saknat henne.. :) Vi hade mys och hängde på låset in till Liu's sushi, mums va gott det va! Eller hur Emmsing? Du och jag tha sushi-lovers liksom :D haha..sen hade vi våra små lovande konversationer också, awww så bästelibäst! :D Sen var det åter till jobbet för henne och jag lodade runt själv runt i centrum ett tag i jakt på strumpbyxor, men det blidde inga, istället köpte jag mig ett tuggummipaket in tha turk-shop :D ååå vandrade hem i min ensamhet.. :P Thank you honey, du är guld värd! ♥

Sen har det inte blitt mycket mer händelser idag, lite plugg och planering inför resan på Måndag, packlistan are ready! :D och pappa och jag var och "shoppa" loss lite på Coop Forum, lyckades även tigga på mig värsta flashiga hårinpackningen, wooohh lär ju behövas mot allt saltvatten nere i Skiathos, pappa däremot körde på "Ost i bitar" haha hans räddning vid frullen tydligen ;) och jag kände STORT behov av karta och kompass inne i Coop, hur stor kan en affär vara egentligen? Jag gick vilse bland alla barnkläder i jakten på papi som också irrat bort sig bland väskorna.. :S haha smarta familjen Martinsson, that's us! :P och jag var en sån snäll syrra idag, haffade åt mig en marabou choklad innan vi skulle betala, only for my brothaa.. :) det är pojken värd..han som har jobbat med barnkalas, torkat spyor, fajtats med snoriga ungar och ätit korv hela dagen lång, det kan han behöva.. :D don't you think?

Och vi gjorde hemmagjorda hamburgare idag!! :D Mcdonalds, MAX och Burger King släng er i väggen, här kommer McAnabanana :D wiiie, min veggo burgare vart klart hetast, "biff" gjort av mixade svarta bönor, rivna morötter och soja.. :) pålägg då?? Jomen lite sallad, ruccola, tomat, gurka, lök, oliver, avocado och keso :) erkänn det bara rinner dreggel längst med munnen på er nu va? ;) haha..OCH klyftpotäter till det, whooolaaa middagen är komplett! :D



Nej mina vänner nu ska jag ner och se på svensson svensson, en klassiker.. ;) Hille du kan hålla tyst om dina förnedrande kommentarer angående den serien, give it another chance liksom! :P sen ska jag packa lite maybee..Imorgon, wiie promenad med tjejorna, the final promenix before Greek, mys, och sen en sista finslipning på "Beach 08" på Friskis och Svettis.. :)

Ha en skojig Lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing<3

Gott var det:D och underbart att träffa dig igen! har saknat dig! Pusshej ÄLSKAR dig<3<333

2008-09-21 @ 14:42:18
Postat av: Anabanana :D

Aww du är BÄST! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <3<3<3

2008-09-21 @ 15:43:38
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0