Viva la vida

Gokväll! Vad har man gjort idag då? Jo jag tog en dag ledigt från skolan för att träffa bröderna bus i Täby med pappa och Erik, vi skulle på arvsskifte, orkar inte förklara vad det är så vi lämnar det, men iaf trevligt att träffa bröderna igen, och OJ va ovanligt långhåriga de hade blitt, haha.. ;) fast jag gillar kaluffser, that's hot! ;D sen upptäckte vi att de i Täby drabbats av gnagar-invasion, då syftar jag inte på att AIK:are tagit över hela Täby ghettot utan att vi såg en STOR FET råtta springa in  en china restaurang, fräänigt liksom, aldrig att jag ska äta där mera igen.. :S nu vet man vad som står på deras menyer: "Friterad råtta med ris och sötsur sås" den delikatessen hoppar jag helst över.. ;) efter vårat lilla "ärende" så kikade vi in på en liten lunchrestaurang för fika och massa skrockfullt snack, roligt.. :) förresten så var det en underlig restaurang som körde på grekiska rätter fast det utanför stod: "Italiensk restaurang Mamma Mia" typ..undrar va det fick för betyg i geografi de som ägde det stället, not good I think.. :P eller så var de kanske kassa kockar som inte kan se skillnad på det italienska köket och det grekiska.. :P Nu blev jag påmind att jag LÄNGTAR till min mousakka som jag ska äta om en vecka when I'm in Greek.. ;) sen att bröderna trodde jag hade träffat en grekisk man och skulle tillbaka dit nästa vecka för att bo hos honom kan totallt glömma det..haha sån är jag inte.. :P

Sen skulle de vidare till jobbet så jag tvingde papi och bror att följa med in en sväng i Täby centrum i min jakt på en ny bikini, I know lite sent ute men jag hittade några intressanta överdelar men underdelar fanns det färre av, slutar väl med att jag får hem och sy egna, ni vet MVG i slöjd (not).. :S ska stanna i stan efter skolan någondag och checka läget där, need too find a nice pair of bikinis.. ;) sen var grabbarna trötta på mig så vi styrde vår kosing hemåt och åt lunch, yammi min mage var död efter mat.. ;) Har inte gjort så himlans mkt denna dag för övrigt, skrivit klart hemprovet och skickat in, riktigt stolt är vad jag e! :D blev hela 8 sidor, pinsamt men sant..sen fick jag spänningshuvudvärk efter mitt "sitta-vid-datorn-och-plugga-missbruk" så jag var ute en sväng och gick, mkt schöönt.. :D trodde jag såg ett mosat rådjursben vid vägkanten men jag drog mig en lättnads suck när jag insåg att det var en grövre pinne.. :P


Ni vet, jag på coren, smidig som en isbjörn.. ;)

Nu har jag precis laddat upp mitt energi förråd med en massa tacos, för om en timme exakt så ska jag köra core och spinning på Friskis, ett sent träningspass men det blir nog härligt, sen blir det lite extra "hurtbullning" då jag ska cykla både dit och hem, så nu jäklar ska mina muskler inte få någon vila eller ro.. ;) så om jag inte kommer till skolan imorrn så vet ni anledningen: Överansträngda muskler, kan inte gå.. ;) Nej nu blir det peppa peppa! :D

10 Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0