Mumsfillibabba!

Plötsligt när man sitter här själv klockan 22.20 på kvällen och filosoferar kommer suger efter...ja efter vaddå? Ni kommer aldrig ta mig seröst, men PANNKAKOR! ;D blev verkligen jättesugen på det, var år och dagar sen jag åt det, så en hög med pannkakor och glass vore inte sitta helt fel måste jag erkänna..och nej... *sniff sniff* jag tror jag börjar bli lite galen, nu känner jag till och med lukten av nygräddade pannkakor, gaaah ge mig! ;P Fast håller ni inte med om at tdet kanske är lite too late att sätta på sig förklädet och börja kasta pannkakor runt sig nu? Ja kanske, får ta det på torsdag istället, nu banne mig ska det bli pannkaks-party at kantarellen! ;D



Jaja nu måste jag försöka sluta tänka på dessa läckerheter, för snart blir det sova och imorgon skola.. :) Ska bli skojiboj att träffa alla sötisar igen.. :) tänk att man kan sakna dem så mkt efter bara två ynka dagar...Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: natta

yumm, ser jätte gott ut :)

vilka dagar rider du love?

2008-09-03 @ 09:41:28
URL: http://nattapatta.devote.se
Postat av: natta

yumm, ser jätte gott ut :)

vilka dagar rider du love?

2008-09-03 @ 09:41:44
URL: http://nattapatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0