Lite tankar i datasalen

Tjobree! :) Nu sitter jag här i skolan, precis ätit smarrig lunch med alla pysar och har nu en låååång håltimme innan man börjar religion, inte taggad, ska ju skriva om min livsåskådning, men hallå jag har ju ingen sådan? :P eller? "Vad är meningen med livet"  men ååh snälla hur ska jag kunna veta det? Man tar den dagen som den kommer, orka tänka så djupsinnat, hmm men jag får väl försöka för att göra little Emma happy.. :) sen ska jag ju lämna in den en vecka tidigare än alla andra, det är mitt straff för att jag ska schteeka järnet på Skiathos.. :D Åhh va jag lääängtar! Mums va härligt det ska bli..ofattbart! :D Iaf nu på morgonen har vi haft matte, eller jag hade det bara i 20 minuter sen var det en tid hos skolsyster, ett lovande samtal, vi kom överens om en hel del grejer, kändes bra men vi får se vad som händer.. :) nu ska jag gömma vågen härhemma, wiie skojigt med ett litet mysterium.. ;) sen hade vi svenska, såg en jättebra Romeo film, jag satt som hypnotiserad..det är ett BRA betyg vill jag lova, tom. Alex dissade sin Rhianna on tha phone, då är det VERKLIGEN en bra film...men jag kommer inte få se hela, för de busarna ska se klart den på måndag, naaaw jag får väl hyra den själv någon dag och ha en mysis kväll hemma med den :) ska iofs inte klaga jag sitter hellre i en solstol och tittar på havet än att sitta i en biosal, bli trött och halvsova till en film, yeeesbox.. ;P

Nu är det en massa som händer härinne in tha datasal, Fredrik försöker snacka med mig men jag kör på den traditionella "Jag-skriver-blogg-don't-talk-to-me-blicken".. :P funkar bäst, sen så är det skrattanfall härutanför, tror det är Malin som är i farten, hehe gölligt, man hör hennes ljuvliga toner över hela skolan.. :) tänk va alla kommer sakna B-06 när vi tar studenten, vi har ju våra unika personligheter ;) sen blir det även snart systemet besök för vissa härinne, undrar vad det blir för någon "saft sort" denna Fredag då? kanske "Blandsaft" eller ännu bättre "Jordgubbssaft" äsch de hittar nog sina favoriter don't you think? :P

Det sämsta med dagen, vi avslutar med projektarbete och slutar inte förens runt 17-tiden!! :O På en FREDAG? jag menar hallå där!? det är inte rätt känner jag, no no no, fångar i vår egna skola, varje Fredag när vi slutar är det helt öde i hela skolan, knappt lärare kvar, vad har vi gjort för att förtjäna detta straff? :O ska bli skönt att komma hem sedan iaf, tänkte dra in till stan en sväng innan dock, search for more bikinis.. ;) kommer säkert sluta med en massa annat..kan aldrig behärska mig..men nu måste jag banne mig tygla mig aningens, save some money for tha big africa adventure! :D fast där blir det väl bara inhandling av majsgröt som gäller där, sen är det väl bäst att inte ha med sig alltför mkt med tanke på att vi ska landa i en av världens farligaste städer, nämligen Johannesburg.. :O läste att man inte skulle se ut som en turist, men hur lyckas man med det? Ska jag gå insvept i lakan och tejpa fast allt bagage på kroppen? Hmm nej då ser jag ut som en självmordsbombare, men hmm jag får väl tänka ut någe.. ;) hehe eller är det någon som har nått tips?

Nee ni nu ska jag sluta skriva, börjar snart sen tänkte jag även vara lite social också, kan ju inte sitta här som en datanörd och ruttna bort, nej nej NYA TAG! ;D sen hoppas jag på sushi idag, haha wiiiiie det skulle vara great! :D

Pusshej ♥

ps. Räkorna luktar fortfarande gammal avdankad skärgårdsö som legat oberörd i decennier och invaderats av fågelskit och ruttna räkmackor..alltså INTE gott.. ds.

Kommentarer
Postat av: Aho

Var där med alla tvåorna som går natur i min skola, vi kollade först på en film om korallreven, och fick sen svara på massa frågor. Vad har du gjort idag? :)

2008-09-19 @ 16:07:04
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-19 @ 17:48:27
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Julia

Haahah aa precis UPAAAA heter detXD hahah nää jag ska ha bikini, alternativt en grön mankini ala Borat XD HÖHÖHÖÖÖÖÖXD

2008-09-19 @ 18:14:51
URL: http://juliss.blogg.se/
Postat av: Becca

tack men har tyvärr dåligt med pengar :)

Inte så mycket,ska jobba natt så jag kommer att softa nu på dagen.själv då?

2008-09-20 @ 16:15:20
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0