April April jag kan lura dig vart jag vill!

Hej! :) Så var det April, mysigt! Men har man lurat någon då? Nää, men ni ska veta att jag jobbar på det! Lite kort om gårdagens skiva, nämligen Jannes skiva med tema "film/tv profiler" :D Träffade Flodan at her place klockan 19.30 för att prova vår utstyrsel samt fixa iordning oss, vi skulle vara klassikern, nämligen bröderna Fluff, eftersom det blev en sådan succe på 9:ans plojfoto.. ;) Vi skrattade gott åt våra ENORMA peruker och jag säger som Anna skulle säga: "Det är inget att skämta om!" haha.. ;) hennes mamma var väldigt fascinerad över dem också I think och Annas bror fick agera fotograf åt oss när vi posade framför kameran.. :P mötte upp Hille tha man vid roslagsbanan innan vi åkte in mot stan och krogen...erhmm aa de namnet var inte lätt att okmma ihåg, men det låg i närheten av centralen iaf.. ;) Hille kunde inte låta bli att röra våra sora Fluff och det var väldigt skoj när alla människor man mötte plötsligt fick "happy faces" över vår lilla utklädnad, några vakter vid tunnelbanan utbrast när vi stegade förbi: "Man kan inte få lite hår va?"  nu måste jag påpekade att bägge var rättså tunnhåriga.. :P


Systrarna Fluff, we bringing sexy back! :D

Den traditionella Fluff posen.. ;)

På bussen, söta Anna med den enorma peruken :)

..och där har vi mig!

Och jag måste bara berätta om Flodans lilla misstag när vi skulle in till 7-eleven, hon drog dörren till sig, den öppnades inte... "Nähää det var tydligen stängd här!" fast därinne lös det och folk satt och åt...jag gick fram och drog dörren inåt, wipps så öppnades den! haha.. ;) Efter att vi gått lite fel i regnet så kom vi slutligen fram.. :P därinne träffade man massa sköna typer som Janne alias bajen tomten (OF COURSE!), Jenny, Jennie, Sofia, Paul, Matte and some other shit.. ;) dansade och shakade loss som en galning på dansgolvet, KUL! :D och Anna å jagv art två populära "Fluffar" kom fram en kille som ville ha kort på oss med honom ståendes emellan, haha sedan visade han bilden, zoomade in oss och utbrast: "Kolla VILKA PUDDINGAR!" haha.. xD använde lite av mina buggskillz också när jag dansade med Hille, haha men han var nog aningens ofokuserad för vi trampade varann på tårna stup i kvarten.. :P sen råkade jag gå in på killarnas toalett där två killar stod och kollade förvånad på mig: "Haha vad gör du härinne?" jag kom inte på någon ursäkt, så jag utbrast: "Ähh jag skulle bara kolla läget killar!"

Åkte hem runt 01.30 med taxi, elak taxiförare dock, orkar inte förklara, nattbussen hem som gick från danderyd klockan 02.15, hemma klockan 03.00, i säng klockan 03.30.. :P what a night! sov sammanlagt 2 och en halv timme, wiie kändes toppen!!! men det var det värt!

Idag då...totallt värdelös dag, TROTS underbart väder, men jag har bara känt ångest och ledsamhet, suger..så jag tänker inte ta upp det, ska sova en stund nu, måste ta igen de timmar som gått förlorade.. :P sen blir det Dr.Phil, hihi...and later on, HASSE AND GW! btw så issade jag ju "Den rätte för Rosing" OCH "Andra Avenyn" igår, damn it.. ;) men vi får hoppas på repris!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0