Även solen har fläckar..

Jag som vart så duktigt att klara mig från mitt tuggummi beroende en längra tid nu...men hur slutade det? Jo jag var inne på pressbyrån och köpte mig ett paket som nu redan är slut + att Emmsing lurade på mig att köpa det nya Stimorol sense, som nu blitt min nya last, fy helsike va gott det var! :D



Idag då? Jo jag har vart konstnär på hög nivå minsann! :D Gjorde en jättefin tavla med mitt handavtryck och lite färgstänk, blev rättså impad av mig själv faktiskt och tro det eller ej, men den ska ställas ut på en vernissage i Maj månad.. :) vrf har jag aldrig tänkt på den karriären? :) dock så har jag fortfarande stora färgfläckar på hela händerna, but it was totally woth it! :D S numero 2 och jag har fjantat oss som vanligt, vi kommer alltid på så intressanta samtalsämnen, idag vart det underliga sjukdomar som vi satt och googlade på.. :) sökte även på "världens längsta näsa" och hon utbrast: "Jag har alltid vart rädd för Pinocchio!" haha.. ;)

På kvällskvisten efter jag hade lodat runt i centrum x antal minuter så träffade jag min sötis Emmsing! :) den blev lite like old times när vi körde ett gympa pass tillsammans på Friskis, vi båda kom fram till att vi måste jobba med att inte bli alltför överdrivna när det gäller att sjunga med i låtarna.. :P haha..men folk lär nog få tejpa igen våra munnar om de ska lyckas med det! :P tihiii...efteråt så begav vi oss till vårat stammis sushi ställe, nämligen Lui's Sushi.. :) de som jobbade där blev som vanligt lika glada av att se sina stammkunder träda in i restaurangen.. :) sött! "Det vanliga?" haha jajamensan! :D dock så höll vi på att spruta vatten och miososoppa över hela bordet då vi garvade så mkt om våra framtida bakverk..HANDGJORDA! :D Haha gud...chokladbollar med hårstrån och margarin klickar i, eller vad sägs som choklad plattor, dvs chokladbollar som vi mosad with our own hands.. ;) eller det bästa av allt, våra kladdkakor, så kladdiga så det rinner om dem...sanningen bakom denna succe, JO vi har INTE bakat dem i ugnen! :D haha..tossiga ungar vi är! Mysig kväll med bästasta Emmsingen! ♥

Nu ska jag...aaa vad fan ska jag göra? Hmm hittar väl på något, för på TV är det bara skit.. :O
Ha myspys kväll alla goa och glada! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Hahha sa ju att tuggummit var gått:O:D:D!. HAhahha våra bakverk kommer bli en succe bara att förbereda sig lilla du;P haha tack för ikväll gumman! Alltid lika mysigt!<3 Pusshej ÄLSKAR dig<3<3!

2009-04-16 @ 22:35:40
Postat av: Anabanana :D

Haha va söööt du är "gått".. :P det stavas gott lilla vännen! :D Självklart, hetaste cafet in town liksom! :) Aw wonderbar kväll! Pusshej ÄLSKAR dej! <333

2009-04-17 @ 19:06:21
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

HAHAHHA men det vet jag jue:P varför skrev jag så för;S hahha aja nu fick du ngt att skratta åt;D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-04-18 @ 07:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0