Birka Paradise!

Jaa så har jag och mina två, ursäkta språket, niggah biatches vart på kryssning, Birka Paradise! :D Eftersom det var 23 årsgräns så åkte även Jannes mami, hennes bror med fru och Roffie med.. :P Vi har alltså tillbringat ett dyng på båten och vi hade skoj med härliga samtal, skratt, taxfree hysteri, god mat, "hytt-fnatt", Jannes älsklingar: Smirnoff, drinkar och självklart en massa massa dans, shake shake liksom! :D Dock så fanns det en hel del jobbiga killar som försökte stöta på en, alltifrån wannabe brats till gubbar med ölmage, bläää.. ;) sen att man blev uppbjuden på bugg av en värmlänning som trampa en på fötterna är en annan sak.. :P haha, eller en annan kille som kom fram och ba:

Han: Jaaa du har ju dansat med dina tjejkompisar hela kvällen så jag har aldrig fått chansen att hälsa..
(han sträcker fram handen)
Han:
Tommy heter jag..
Jag: Aha..Anna!
Han: Ok, aa du får ha en fortsatt trevlig kväll!
Jag: Aha detsamma!

Alltså vad var meningen med det liksom? :P Aja..eller Emma som öev sparkad av en sjuk man som hade någon vadslagning angående om det, hmmm finns en hel del skumma typer på kryssningar, tänka va lite alkohol kan göra.. :O eller han som låg och sov på golvet i korridoren? Vuxna människor, haha hujedamej.. :P Dagen efter var folk fortfarande glad i hatten..tss vi softade runt på båten, hängde en hel del i taxfreen åå solade lite på däck, mys! Janne körde oss hem, hon körde så pass bra att jag till och med somnade, men vaknade av "a big NO" när hon och hennes mamma skrek när Elfsborg gjort mål mot Hammarby.. :P haha

Here is some pictures:


Nyinflyttade i hytten! :)

Jannes brillor matchar Annas outfit.. :D

I doo maah thing in tha brillz... ;)

SPA-avdelningen som på natten förvandlades till dansgolv.. :P

Glada!

Emmas kära Smirnoff.. ;)





Anna färdigfixad inför en kväll på dansgolvet.. :)

Jag och Emma ready for some dancemoves! :D

Trion! :D

GeGe drinken :)

Lila var kvällens tema!

Jag med min bananlikör drink, som till en början smakade skit, men jag vande mig, haha ;)

Discoo!

Flodis och Janne shakar loss på dansgolvet!

Och så dagen efter:


Godmorgon! ;D

HEMSKT! :O men jag bjuder på den, jag menar, vem ser fräsch ut efter 4 timmars nattsömn?

Janne ser bestämd ut.. ;)

Jag ska bli ny reklam tjej för yoggi yalla! :D

Allt dansandes tärde tydligen på Flodans krafter som somnade med kläderna på.. ;)

Två snyggingar posar framför den vackra skärgårdsutsikten..! :D

Emma och jag schteeker järnet på däcket.. ;)

Wonderbar kryssning med töserna..! Och HU vilket dunderfint väder vi har haft idag! :)




Kommentarer
Postat av: MALIN

gud vad fin du är på alla bilder sötis! =)

2009-04-06 @ 18:20:58
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad söt du är lilla Anna:)

We miss ya in tha klass!!

2009-04-09 @ 21:59:37
Postat av: Anabanana :D

Aww söt! :) Miss yaa guys to!! :(

2009-04-10 @ 16:42:40
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0