Dagen är räddad!

Min pappa är en hjääälte! :D Han har hittat mitt busskort och Friskis kort!! WIIHOOOOOOOO!!! Jag är evigt tacksam! GLAD GLAD GLAD, nu kan jag sova lungt!

Sedan så hade min kväll en ganska dålig start...jag somnade i sängen när jag under sista reklampausen valt att lägga mig ned i sängen när jag kollade på den spännande dokumentären om flygkraschen i Hudson floden..jag missade alltså den spännande upplösningen av hela programmet, yeeees! haha...sedan vart jag lite för "aggressiv" med mina händer när jag skulle skrämma bort Melvin från att äta upp maten från de andras matskålar att jag spillde hett te över hela magen, AJ! :O Haha men nu ska vi strunta i det, my buscard is baaaack! :D

Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

Men ANNA! Du kan inte slarva bort ditt friskiskort hur som helst! Det är det käraste jag har! Ska fom nu börja sova med det under kudden!=P :D



Och om brillzen, det pågår budgivning;)

2009-04-21 @ 19:20:50
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0