En solig dag i stan

Vart en supermysig dag inne i stan med underbaraste Emmsingen! Vi shoppade, åt en smarrig lunch på Wayne's Coffie, pratade massor, solade på kajen i Gamla stan (där det btw luktade aningens "kissigt" hehe), åt digistive kex pch vindruvor! Tack Sweetie för en wonderbar dag! <3


Jag reda att lämna Berga för en tripp till den stora staden ;)

Emmsing's smarriga lunch på Wayne's Coffie.. :)

Ready to eat! :D

Ljuvliga Gamla stan! :)

"I believe I can flyyyy, I believe I can toutch the skyy!"

Emmsing är en riktig mösterfotograf som lyckades fota detta ohyggligt fina fota av hennes inköpta vindruvor.. :)

Schteeker i solen med sina nya brillz.. :)

Jag försöker se lika cool ut, men misslyckas totallt, haha.. :P

Sötungar!

Och här är de plagg som hamnade i min garderob efter en dag på stan, somrigt värre! :)


Söt kjol från Gina Tricot :)

En klänning från topshop som jag blev totalt kär i! :D

Nu ska jag kasta mig ut på altanen och fånga upp det sista av solen! :D
Ha en mysig kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Tack för en super duper härlig dag på stan med underbaraste dig!<3<3:D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-04-25 @ 19:30:31
Postat av: Anabanana :D

Tack själv älskling! <33 Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2009-04-26 @ 11:05:25
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: emma

Rhodos kläder brothaaa :D:D

2009-04-27 @ 14:07:08
Postat av: malin

det kan inte vara waynes för dem har coffehouse by george servetter ^^ hihi

2009-04-27 @ 20:02:09
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

YEAH I know brothaaa, shake is tha thaaang! ;D;D

2009-05-01 @ 11:19:36
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0