Fields of gold



..och JA jag och Emmsing överlevde dagens spinning pass, men som Emil alltid brukar säga så "svettades jag kopiöst".. :P haha sen vart man intvingad på kvantum efteråt också, man kände sig lagom fräsch med intorkat svett i hårbotten och med rättså lodiga kläder.. ;) men SKÖNT efteråt!

Kvällen har dock vart mindre mysig än så länge, full av ångest och tankar, jag blir så arg på mig själv...ljuger för mig själv...aaa allt på samma gång...MÅSTE skärpa mig...jag måste se framåt, sikta mot målet, Rhodos 09, bara 49 dagar kvar idag! :)

Nu ska jag duscha och kolla på film...inte samtidigt men...you get it! ;)
Ha en mojsig kväll!

Fin låt.
Älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0