Galenpanna..

JUSSTE! Glömde berätta om min heltokiga dröm jag hade inatt! :O Jag var strippa på Let's dance, svingade jäärnet runt en stång (some Rhodos feelings), först hade jag världens jävla klänning på mig, sen kunde jag knappt gå i klackarna som bärgis var typ 30 centimeter höga...det hela slutade med att jag stod där i en genomskinlig  svart klänning som satt lika tajt som en nylonstrumpa runt kroppen...fan va SEXIGT!

Men sen då? JO helt plötsligt så färdades jag genom ett svart hål och hamnade mitt i gympasalen i min gamla skola där alla från min gamla klass i nian befann sig och skulle idrotta...och där stod jag med min porriga utstyrsel liksom...haha men de tyckte inte det var ett dugg konstigt att jag sprang runt där och sparkade boll med högklackat...aaa jisses vad man kan drömma knas hörreni! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0