jaha ja..

Måndag...inte lika fin dag som söndagen, men helt ok.. :) gjorde inte mycket...tränade på kvällskvisten, blev upphämtad av papi, vi åkte och satte världens finaste rosor på minneslunden, min älskade sötnos, jag saknar dig! Efter den "korviga" middagen så vart det en kvällspromenix med Janne, haha vi skrattade och biatchade oss under hela promenaden...jag tänker dock inte uttrycka mig om vårt vulgära ordspråk, haha, stackars små barn barn bara som frågade om våra namn, jag borde banne mig skämmas, thank god att deras föräldrar inte var i närheten, de hade defenitvt spriungit efter mig med baseboll trä.. :O Sen gick var och en hem till sig, jag skulle se lite av "Potthead" som gick på trean, Janne mobbade mig som fan, but that little Harry man is freaking hot! ;D Bara för att Janne skulle drömma sig bort och dansa framför TV:en till "Färjan"..tsss... ;) Kvällen och natten ska vi inte tala om, not fun at all..kudden var ju nästan redo att hängas upp i torkskåpet.. :S Hmmm...

Och idag är det Tisdag...Back "at tha place" eller vad man ska kalla det.. :) trevligt att träffa somliga godingar, speciellt S som höll på att göra världens största hatt idag, haha..jag var ju dock inte till någon vidare hjälp, satt mest och löste korsord och pratade på om min små historier.. ;) senare styrde jag dock min kosing till skolan, kände mig dock som en luffare i tunnelbanan med min baggyjeans och schletna converse samt min lilla "stickiga" jacka, men men, det enda om var "fint" på mig var väl min flashiga märkesväska, annars var även håret helt ur funktion också, det enda som kunde göras med det var att satte upp i en slarvig knut...dessutom var man sminkfri och såg ut som ett vandrande lik till jämförelse med alla andra människor som typ var ready for some buisness.. :P konstigt nog möttes man av Marianne Dolk i skolan som ba: "Gud va fräsch du ser ut!"  man ba: "VA?" Iaf jagv ar där för att hämta mitt nationella prov isvenska som jag ska göra imorgon.. :) träffade även på några från klassen, angie, Alexandra och Tiia, skojsii! :D

Väl hemma vart jag utelåst, hem till Janne för en visit, tillbaka när bror pumpat klart på Friskis, äta mat, träffa töserna för en traditionell promenad, vi garvade och höll på att kissa på oss som vanligt, haha pampers NÄSTA !:D Nu håller jag på att avlida av trötthet, haha, sorry guys.. :P See yaa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0