Landet!

Idag har jag och papi vart uppe på landet för första gången detta år..eller iaf för mig! :D Var jättemysigt, soligt, varmt, massa fågelkvitter, blommor..och så behövde man inte klaga på alla mygg heller för de har inte hunnit vakna.. ;) wiihooo, halleluja moment! Vi bytte ut lite sängar mot nya, dammsög och jag fick den stora äran att plocka fram bord och stolar när det var dags för lunch och fika.. :) sedan när jag precis skulle påpeka hur himla tyst det är på landet så skulle givetvis ett halvt kraschfärdigt flygplan skrota förbi i luften..typiskt.. ;) vi var iaf glada att huset stod kvar, men fybubblan för de äcklig vildsvinen som vart och bökat sönder våran fina "Kubb-arena".. :( Papi vart lite aggressiv av sig och påstod att han skulle anställa en person med bazooka som skulle stå och skjuta hejvilt.. :P haha jag tror ärligt talat att gräsmattan skulle ta ännu mer stryk av det.. :P men men..vi var hemma runt 15.00 :)


Papi tittar bekymrat på gräsmattan..eller also known as tha "Kubb-arena"! ;D

Vi vart tvungna att försöka putta allt tillrätta med fossingarna, gav dock upp.. :P

Utsikten från stugan.. :)

Haha tack för det kortet liksom.. ;) undrar vad jag tänker på?

Söta blåsippor fanns det gott om! :D

Nu ska jag ut och slänga mig på altanen, måste hinna fånga lite av den sista eftermiddagssolen.. :) Jag vill inte se ut som en blekfis tha whole springtime ya know.. ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Oh va mysigt det ser ut! :D

2009-04-12 @ 16:50:40
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0