Mer från studentskivan!

Herregud va jag nyss knäckte ryggen mot stolen! :O Aja här kommer fler bilder från onsdagens skiva :) Fun fun, ENJOY! :D

Plats: Två grabbar på sveavägen (om jag inte minns fel ;))
Tema: Något på bokstaven R.
Klass:  One of tha NV class at Röllinby gymnasium.. ;) Flodans och Hillemans klass! :D


Jag och Matteboy på väg in med roslagsbanan.. :)

Matte the A-lagare halsade vinflaska.. :P

Erhmmm...nej jag var INTE påtänd på denna bild, bara lite överdrivet glad kanske? ;)

Jag kan läsa deras tankar on this pictures: "We gonna shake tha place down YO!"

Jag och Matte som här har fått sitt hår nersprayat i rosa av käre Jennieman!

Wholllaaaa Happyfaces :D Jennie say "cheese" :D

Råttan och Rapparn.. ;)

Utanför skivan i väntan att få komma in, haha Emil om detta foto: "Vem är rödtotten?" Jag: "Mattias", Emil: "Fan helt borta" höhö sorry dude.. ;)

Rosa Pantern och Hille som är den han alltid tycks vara, nämligen "Röda Faran" :P

Två Annor is posing, tuffa brudar i lyxförpackning.. :)

Gangstaah style.. ;)

Haha Hille, Lundis och någon tjej som jag aldrig sett förut.. :P

Johan the dance machine! :D

Mer old school, Kallefjonk och Danne... "Va kan han prata?" haha.. ;)

Schteekigt!

Rhodos gangbang next! :D

Haha blir jag förvånad över ölen i Mattes hand? ;)

Totally love Flodans min! :D Hon överglänser ju Lundis i bakgrunden :P

GO EMMA GO EMMA! Niggahaaaake! :D

Nämen vaddå harem av tjejer Lundis?

Jaa som sagt, alkoholen hade sin påverkan, haha.. ;P

Den "Röda Faran" ser inte så farlig ut längre.. ;)

Coola chicks!

Haha Karin flyr från Hille! Fucking red eyed man! ;D

"You are tha daaancing queen, young and sweet only nineteeeen!!!!" :D

Jag och Emmas fötter on our way home med nattbussen, lyckas dölja min trötthet ganska så bra tycker jag.. ;)

Yeeeah we had a lot of fun, and it was totally värt tha trötthet tha day after.. ;)
Herregud och jag som ska ha engelska nationella imorgon :O bådar ju inte gott med denna vulgära svenglish.. :P Wish me good luck homebooys! :D

Kommentarer
Postat av: malin

haha , ja lät som värsta proffset men ja jobbade ju där ^^

2009-04-27 @ 23:04:34
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0