Min dag än så länge

Det är suupervårväder ute! Vad sägs om 17 grader i skuggan! Jag fick till och med gå in och dricka mitt te för jag blev överhettad på altanen.. ;)


Barfota på altanen.. :)

Papi och Majsing njuter av solen.. :)

Våra krokusar har pluppat upp :D

Jag har bytt om till lite "svalare" kläder och fikar lite i solen med te, apelsin och kardemumma skorpor.. ;)

Nu ska jag packa min träningsväska, ta mig en promnad till centrum, möta upp Emmsingen sen ska vi hurtbulla oss lite på Friskis.. :) Senare kommer bröderna bus och hälsar på, trevlans!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah eller hur! :D fast brandsläckar posen slår den här rejält :D



Söt bild på dej :D

2009-04-11 @ 17:44:53
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0