Morgonstund har guld i mun!

Sitter här vid datorn, klockan är strax efter 8.30.. :) ännu en solig och vacker dag, sååå mysigt! :D själv vaknade jag klockan 6.00, damn it jag är seriöst skadad for life efter mina tidiga mornar, och kunde INTE somna om! :O Låg där och stirrade i taket, vände och vred på mig, pratade med Melvin, lyssnade på lugna favoriter och kollade på Jönssonligan som gick på TV4 Film... I TVÅ timmar pågick detta spektakel innan klockan finally ringde klockan 07.50, time for breakfast! Men innan jag kunde fixa allt till mig själv så var katterna på mig och krävde mat och utgång, så där fick man springa runt mellan matskålarna och dörren och agera djurskötarna ;) Men SEN vart det min tur att skiva banan, och fixa med mina traditionella filtallrik and of course my kusinvitamin pillz... ;) känner mig verkligen hälsosam när jag proppar i mig alla möjliga vitamintabletter! :D

Även pappsen min orkade pallra sig upp för att joina mig och min underbara filmjölk vid en utomhus frukost i solen på altanen, det var ju fortfarande lite friskt i luften, men med hjälp av lite tjocktröjor och mjukisbrallor funkade det exellence! :D Fick oss en chock när vi såg att grannen våran redan var ute på altanen för att sandpappra hela spektaklet för att sedan olja in... "Mmm Olja I wanna feel I wanna FEEL!" jissenam vad folk blitt hurtiga.. ;) Nej mina kära vänner nu ska jag nog titta lite på "Seven years in Tibet" med en ung och het Brad Pitt, sen blir det skorpmys in tha sun!

Ha en mysig morgon! ..OCH dag of course! ♥

Och neee...nu hör jag sorgligt nog TV-shops "ljuva stämma" på TV...alla de överdrivna människorna:
"OHHH MY GOD, THAT'S UNBELIEVBLE!" Höhöö..


Fin morgon! :D

Och i mina familj läser man inte Dagens nyheter till frukosten, utan här är det Kalle Anka som gäller! Ihhh heerligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0