Påsklov? ahaaa!

Hej alla sötnosar! :D Idag har jag vart god och glad den mesta delen av dagen, förutom lite på förmiddagen, men den biten skippar vi tycker jag.. :) solen har skinit som bara den, dock var jag tvungen att dissa min gulliga klass som idag tydligen skulle ha picknick i tantolunden, men jag hr vart en "fånge" på mando.. :P hihi, men aja, that's life, hann iaf läsa klart boken "Gula små citroner" den va väldigt bra och det är SÅ ovanligt att jag lyckas läsa ut en bok.. :P sedan har vi alla påskpysslat och jag har ätit lady och luffsen mat, det vara bara min "Luffsen" som saknades mittemot mig.. :) jag hade ingen att dela spaghetti tråden med liksom.. :( sen var det lite kul när alla frågade mig hur kryssningen hade vart, så fort jag öppnade munnen för att säga något med min hesa stämma började de garva.. "Blev det mkt karoke eller?" hmm.. ;)

Åkte till Friskis efteråt, på bussen träffade jag Emil och hans lilla vän, dundertrevligt, var hur längesen som helst och de erbjöd mig att hänka med på grillparty ikväll med några andra från old school, men jag var tvungen att tacka nej då jag först och främt skulle träna och sedan äta sushi middag med min kära far.. :) var riktigt mysigt och när man äter sushi är man banne mig i himmelriket, Emmsing you understand me right? ;)

Och det är HELT OTROLIGT det är fortfarande ljust ute och klockan är 19.20 liksom! :D man blir GLAAAAD!

Nej mina vänner nu ska jag kolla på Dr.Phil (haha) och sedan en dusch och lite mysig vaniljyoghurt.. :) and guess who I saw in tha centrum today? Jo ingen mindre än tha fat svett man from tha bugg kurs :P haha as Jannes said: "A big fucking eyeorgasm when you see that piece off ass.." ursäkta språket.. ;) men det var kul! 

Tjingeling på er! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

I understand you !!! kan liksom inte säga annat;P Hahhah ;D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-04-06 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0