Slarvmaja?

Jag ska sammanfatta mig kort idag...mitt humör är inte det bästa nämligen..och vill ni veta varför? JO för mitt förbannade busskort är borta!! Och inte nog med det, i samma busskorts ficka eller vad man ska kalla det så låg mitt Friskis kort!! :O jag menar det är ju inte direkt billiga grejer vi snackar om! :O Och jag blir så jävla förbannad på mig själv att jag kan tappa bort sådant! ÅHHHHHH!!!!! jag var så arg att jag inte vetat vart jag ska ta vägen...imorse så tog jag ut ilskan genom att skrika massa hemska ord och spark på köksbordet..och ÄNNU så bubblar det inombords på mig...aja jag blir lack bara att prata om skiten så vi lämnar det nu...

Och som grädden på moset har jag för tillfället ångest så det skriker om det blandat med lite besvikelse..what a skitdag! :O

Aja..på morgonen var jag till skolan för att ha två lektioner, nämligen sällskapsdjur där vi babblade om bööördisaar, nämligen pippi fåglar samt en religions lektion där vi mest snackade om studiebesöket som jag inte ens vart med på...men det var skoj att höra de andras kommentarer om den jobbiga kärringen som aldrig ville hålla käft.. :P haha till och med läraren Emma verkade vara lagom irriterad på henne: "Ameeh jag fick liksom stå kvar 20 minuter efter att ni hade gått och lyssna på henne!" Åkte sedan till mandiis...där har jag fördrivit tiden genom att göra en massa armband, men jag höll på att ge upp x antal ggr då jag hela tiden lyckades tappa ut alla pärlor på golvet..skulle inte förvåna mig om någon far i backen efter att de rullat runt och tappat balansen på pärl utspridning.. ;) hoppade av tre stationer innan min hemma station för att gå lite i den vackra vårsolen, rensa tankarna lite...dock så vart jag nermejad av några orkan vindar då och då..


Titta på mina armband! Fina! Bror var ju dock inte särskilt positiv till min kreativitet: "Det är dagisnivå Anna!"

Papi och jag har vart duktiga idag och gjort oss ett alldeles eget middagsrecept, vart really good! :D Lax med couscous, basilika och tomat creme fraiche OCH en sallad made of groddar, broccoli, tomat, romansallad and färska champonjoner.. :D snart hamnar vi i restaurang branschen var så säkre på det! :D

..och i skrivande stund så håller jag på att övertala stackars Emil att han och nån av hans kompisar ska komma på min skiva, haha jag måste ju åtminstonde försöka...har redan smörat med en rad av erbjudande: all inclusive, frukostbuffé. massa underhållning, bästa möjliga sovmöjlighet OCH viktigast av alt obegränsat med kaffe.. ;) haha får se om jag lyckas..wish me good luck guuuys! :D

Nähhää Dr. Phil kallar på mig!

Hörsiii! ♥

OCH fan, inte sammanfattade jag mig KORT direkt.. :S

Kommentarer
Postat av: malin

ååååå vilket fint armband, de förtsta! :D

2009-04-20 @ 21:21:08
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Erika

oh va snygga :D as söta verkligen! gör ett till mig? (A)

2009-04-20 @ 22:06:57
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0