Soliga dag!

Heej! :D En vanlig dag för mig...men vilken natt!! :O jag drömde helt sjuka drömmar om blodtörstiga marsvin med huggtänder, detta bidrog till att jag vaknade upp klockan 02.15 på natten och kunde inte somna om, så jag låg och stirrade i taket x antal minuter med en täppt näsa och rinniga ögon...tills slut lyckades jag trots allt att somna med hjälp av lite sövande musik.. :)

Sen måste jag erkänna att jag vart en mkt elak matte mot min katt Melvin idag...han hade nämligen vart ute hela natten och strövat runt skulle precis komma springandes för att gå in när jag låst både vanligt lås OCH överlåset och jag som redan hade bråttom till bussen hade inte tid att släppa in den kraken..fick kuuuta till bussen samtidigt som mina host attacker låg tätt inpå..men thank god, jag hann med nöd och näppe.. :P träffade på S vid Danderyds sjukhus, hon följde med mig och postade ett kort till ett speciellt födelsedagsbarn, tihii.. ;D fiiiiiiint! annars har jag gjort mkt påskpyssel idag, bland annat en servetthållare som föreställde en kyckling och lite annat smågrejs.. ;) blev också väldigt rörd när S gav mig en jättefin ask som hon gjort, så snällt! :)


Den lilla asken jag fick, används numera som förvaring av örhängen! :D

Papi hämtade mig klockan 14.30 för att sedan styra kosingen till Barkarby, härligt, love that place! :D Fick min säng och ett fint överkast till :) wiho! blev avsläppt vid åkersberga centrum för att köpa en påskpresent till Jessica, blev lite smått och gott, två ljushållare, chokladskorpor med apelsinsmak och en sten där det var ingraverat ett "Tack" på :) kände mig very påhittig.. ;) tog mig en promenix hem, inte så skönt som jag hade tänkt det skulle bli, visst sken solen, men det blåste seriöst isvindar... :P mina händer tappade all känsel under de 30 minutrarna.. :P hehe..

Nu ska jag kolla på Dr.Phil you know.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

haha :P stackare :P

haha söt ;) joo det e helt okej :) lite småförkyld men annars så :)

2009-04-08 @ 17:59:58
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0