Söndag!

Idag har det inte vart en lika fin dag med sol..men nu ska vi inte klaga för det har ändå vart typ 9 grader varmt, inte illa, vårjackan is going hot! :D dundermysig morgon för min del, jag ÄLSKAR söndagsmornar...går upp klockan 07.45, btyer om till mysdressen, tyst i hela huset, bara lilla jag som är uppe och tassar :) fixar iordning min frukost beståndes av apelsinjuice, samt fil med banan och frukt müsli i..taren fil och sveper om mig, sätter mig i soffan och slår på TV:en, konstigt nog tittar jag sällan utan tycker bara att det är mysigt att ha lite småljud på att lyssna till.. :) efter frukosten så kryper jag ner i sängen igen, löser lite korsord, läser en bra bok eller lyssnar på musik..brukar oftast somna och vaknar sedan klockan 10 igen..låter kanske inte särskilt mysigt, but I love it! :D

Inte gjort så mkt idag, vart ute och gått och pratat med min goa far.. :) sen har vi ju fått fin besök idag av min kusse med fru och deras söta barn Eskil.. :) gud va han hade växt sen jag såg honom sist! ett riktig charmtroll! :) de var har på lite fika och en pratstund, skoj! :D Eskil va en pratsam liten filur och gjorde alla möjliga udda läten samt dregglade lite och blåste bubblor med salivet lite av och till.. :P haha...papi hade festat till det hela genom att köpa en frukttårta från smörkransen :) klockan 15.49 var jag dock tvungen att krama dem hej då för att åka ned till Friskis och träna mitt vanliga medelpass.. :) gck strååålande trots att jag var lite tveksam till min irriterande hals, men det märktes ingeting...hemma vart det hemmagjort tacogratäng med nachochips, mosad avocado och kyckling, hur gott som helst!


Kusse med fru.. :)

Far och son :)

Sötnöt!

Nu blir det lite TV-mys!
Och AIK vann premiärmatchen mot Halmstad idag på Råsunda, wiihooo, alla tre bröderna bus va där o heja! :D och en sista grej, jag hatar när Emil lurar mig, haha VARFÖR skulle just den människan få veta att jag är lättlurad, tss mongbarn! :D :D

Kommentarer
Postat av: malin

tackar ! :D

2009-04-06 @ 12:12:55
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0