Tisdag

Jag har tänkt på dig, hela morgonen, hela förmiddagen, hela eftermiddagen, hela kvällen...och säkerligen kommer jag ligga och tänka på dig hela natten också...saknar dig! :(

Som sagt...inte vart en toppendag för min del om man säger så...för att komma på andra tankar har jag även idag suttit med händerna i pärlburkarna och gjort mig flera home made armband, finuus! :) Även sprungit runt som en tok i Täby centrum också i jakt på lite kläder till morgondagens skiva då jag ska vara en liten råtta! :D temat är nämligen "R".. :) promise you guys att lägga upp en bild på hur jag blir imorgon! ;D eller kanske i övermorgon lär ju nämligen bli lite hurry curry för min del..På kvällskvisten vart det en kortis promenad med Flodis och Janne i kylan.. :) Brrrr its was freeeezing cold! Våra lår, fötter, händer OCH Emmas kinder förlamades av den kalla luften...när jag kom hem var jag på lite bättre humör och lyssnade på "Räddningtspatrullen" och intro  låten till Lejonkungen på högsta volym..fick till och med bror att sjunga med, se däär! :D

Nej nu ska jag göra mig en kopp te, är så kall, villa helst ha en varm mysig kram! hihi...men för tillfället för det bli en kopp av det för tillfället godaste teet in town, Persian Earl Grey! ;D och don't miss tha spårvagn idag! (nämligen Andra Avenyn!)


Och inte har jag mkt plats i sängen eftr att denna kille brett ut sig! Haha verkligen: "I'm soo sorry honey, men platserna räckte inte till ALLA!" 

Ha mys! Because you're worth it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0