Poppunge

GUD DET ÄR PARTYYY HÄR HEMMA FÖR TILLFÄLLET!! :D Melodifestivalen skivan spelas på HÖGSTA volym, wiiie och jag är ensam hemma så jag kan dra några av mina el classico moves framför spegeln och för alla förbi passerande människor som är ute och går med hundarna på gatan utanför, just nu är det Velvets låt som brassar i öronaa! :D wihoo!

......................

Nää nu kom Molly Sandéns fina smörballad...vaddå blödig man blir liksom...nää vart tog party stämningen vägen?? Mohooo.. :( men men...idag har jag träffat min klass igen! :D Efter typ hmm 12 veckor eller något! Galet...det var så härligt att få träffa och krama dessa söta små varelser! <3 jag blev till och med rörd...tihii...Sandra H ba: "Anna du kommer få alla att börja böla på vid studenten!" Haha usch jag är en känslig människa.. :P det var ju jag, om jag inte minns helt fel som startade "gråt cermonin" vid nians avslutning också.. :P jag lär ju vara evigt hatad för det iaf.. sen Malins söta sms efter dagen i skolan, naaw gullunge! :) stannade på två lektioner nämligen mikrobiologi och matte, på mikro...äsch...blahaaet...så snackade vi bara betyg och Bettis var en snäll lärare som pratade om lite allt möjligt + att jag fick ett boktips av henne, Alex verkade inte särskilt happy över vårat långa samtal: "Oooj är du REDAN klar..vilken tid det tog"  Later on: Matte, fan va bra det går säger jag bara! :D jag ska bjuda Mange mannen på tårta ta mig tusingen! Tre ljus och en partyhatt! :D Och Freddieboy är bara så vimsig ibland: "Jaha jag trodde det var en våg man stod upp och åt på!" Haha aa om man gillar att stå upp och äta så fine! Sade sedan farväl till allihopa och styrde min kosing till mandiis.. ;) där vart de andra jätteglada av att se mig: "ANNA DÄR ÄR DU! Vi undrade vart du tagit vägen!" Haha värst va man vart poppis idag liksom.. :P what's happening? Satt och pratade skiva utstyrsel med Hannispannis åå Fabbis.. ;) blir kanoners!

..och de gillade min tröja och örhängen...very matchande to tha nyponsoppa.. :D

Tagit mig en kvällspromenix innan middag, mys mys, jättefint väder med sol och klarblå himmel! Nästan lust att ta mig en sväng runt "Kantarellis" igen, men hmm jag venne..NEJ jag vet exakt vad jag ska göra..sätta på Beatles skivan och sing a long! Men imorgon blir det full rulle för min del, ridning på morgonen, Tina har redan förvarnat mig om att jag ska få rida Flash så vi får se hur det går, scaryy..sen stan med Nickenyfiken och på kvällskvisten blir det träff hos Jannes house tillsammans med Flodis, den hederliga taco kvällen står för dörren! :D


Jusste forgat to tell yaa..idag fick jag mina studentgrejer, denna fräna tröja, min mysse, champange glas och lite annat skojs.. :P studentmyssen ligger dock kvar i skolan, haha palade inte å släpa hem den, but I promise you guys to show it when it's home! :D

Ha en kanoners Fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0