Tisdag var det va?

Hej sötungar!
Jag är verkligen HELT dagvild numera, imorse trodde jag att det var onsdag och laddade mig för en kväll med Hasse i rutan, medan jag senare på eftermiddagen frågade Sophia: "Det är Fredag idag va??" damn it's something wrong with me guys.. :P men nu är det konstaterat, det är TISDAG idag! :D

Var till skolan imorse, gjorde några ärenden samt skrev det nationella provet in english som ägde rum dagen till ära.. :P Vid hade en timme och 40 minuter på oss och första tänkte jag: "Men oftus koftus att jag sitter tiden ut, jag kommer banne mig gå efter mindre än halva" men jävlar i purjolöken va min penna satte eld när jag skrev som en dåre, plötsligt efter att tag hörde jag Ebbes ljuva stämma: "Nu är det BARA 10 minuter kvar!" SAY WHAT!? men jag insåg att jag inte varit så snabb då det nästintill bara var jag kvar i hela aulan.. :P ehe...så avslutet på min uppsats blev ju mindre charmigt om man säger så, that's what a call lågstadienivå.. :P men resten är jag väl rättså "happy about" :D

På tunnelbanan på väg till "stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn" (haha) hamnade jag bredvis två a-lagare som tittade lite snett på mig och mumlade någonting om vart de skulle gå av, lite creepy sådant faktiskt, för vem vet? Rätt som det är tar det fram en kniv och hugger helvilt om sig eller trycker ner en vinflaska i käften på mig, fast så kan man ju inte gå runt och tänka right? Sen vart jag glad när jag fick sms av Emil, han är så söt med sitt kaffe och sin baugette på fiket.. ;) aww!

Resten av förmiddagen/eftermiddagen ägnades åt att schteeka i solen och prata om utlandsresor med Hannipanni, Paulis och Soffis.. :D mkt trevligt, jag satt bara och log som ett fån när vi tog upp min och brudarnas Rhodos trip som faktiskt intr'ffar om 47 dagar! ;D Kan ni tänka er? Om 47 dagar sitter man nere i medelhavet och glassar, that's fucking amazing! :D mums!

Hade sällis av Lundis bundis på bussen hem, höhö, han satsade hårt på solens värme och schteekte med att par blå brillz... :P Vi snackade om lite allt möjligt och han försökte även förklara några matematiska problem som han löst idag, jag satt mest och gapade och typ: "Que??" Väl hemma i stugan så  vart jag jättetrött! :O Gick och la mig på sängen, kollade lite på Topmodel, löste korsord och somnade med huvudet på mitt fina kattgosedjur, hihi.. :P Sen måste jag bara påpeka en sak om programmet "My super sweet sixteen" ALLTSÅ VILKA BORTSKÄMDA SNORUNGAR!! :O men blir ju mållös när man ser deras beteende, och JA endå kollar man på skiten haha tragiskt..men liksom herregud någon gräns måste det väl finnas: "WHERE'S MY CAAAAR!!! BUHUUUU!!" I WANNA HAVE IT NOW, IF NOT, I WILL NEVER TALK TO YOU AGAIN!! BUHUUU!"  eller innan festen börjat bara för hennes klänning var för jobbig att gå i, som säkert också kostade x antal tusen eller typ miljoner: "THIS PARTY SUCKS, WORST PATY IN MY LIFE!" Jag menar vafan, KOM IGEN! Gud va könt, nu har jag fått avreagera mig lite känner jag.. :P En sak undrar jag bara, hur sjutton skulle dessa människor kunna klara av att leva i det "verkliga" livet? De hade seriöst gått under på en minut, that's wat I think..


Janne och Martin.. eller rättare sagt Emma och jag! :D

Nu i skrivande stund har jag precis kommit tillbaka från en promenix med Janne, härligt! Man fick ju höra lite av helgens bravader, en ambulansförare i sina bästa år, nevaah wrong homeboy! :D haha.. :P sedan så gjorde vi några plans inför Rhodos, alltid ett hett ämne att prata om.. :P wiho! men nu mina vänner ska jag faktiskt hoppa in i duschen och halka runt lite, fixa håret med lite "Garnier - Tar hand om dig!" :D

Keep it poppin! ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Roligt att se dig idag Anna :D

2009-04-28 @ 22:06:15
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: jessan

Kände också att min ig-nivå-engelska var på topp idag! Den sviker mig aldrig!



Säger osm Erika :)

2009-04-29 @ 17:34:41
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0