ÅH!

Igår var det en jävla skitdag. Ursäkta språket men det var verkligen blää! Ingenting gick bra, jag var ledsen och allt bara kändes aaa skit helt enkelt, salta havstårar och röda kinder. Jag tänkte på allt och inget, tankar som bara snurrade i huvudet. Tur att det var fint väder och man fick prata lite med Fabbis, hon förstår en, gulligt. Tränade också lite på kvällen för att komma på andra tanker. Dåligt sätt att fly undan jag vet, men vad gör man inte? Efter middagen som vart lite ensam och jag som först blitt utelåst men räddats av min granne i kalsonger så drog jag ner jordgubbsmössan över huvudet och tog mig även denna kväll en promenad med Janne, även det var skönt..maah gangstaah chick maked me smile for awhile.. :) kände mig mycket bättre på kvällen, men mina stackars ögon var helt utmattade efter dagens alla känslor kände jag...myste sedan ner mig i sängen med lite vaniljyoghurt och framför Efterlyst och diagnos okänd...men efter ett tag kom jag på att jag hellre pratade med Emil som också är en gullunge :) vill sova i hans båt i Göteborgs skärgård, haha..där lär det finnas gott om makrillar ju!


Jag drömmer mig bort till platsen där alla problem är bortblåsta, nämligen Rhodos...bara 45 dagar kvar, måste hålla ut ett tag till..

Idag har det vart lite bättre. Gjort massa armband och solat, wiie...min klass hade mösspåtagning idag, jag satt nog vid den tiden och pratade om nudiststränder med Pernilla och Bella...intressant med män som spelar badminton helt nude, men vill de fastna med sin "grej" i badmintonracketet så fine, let them do that...även om jag inte var med så betyder det ju inte att jag inte firar, ikväll blir det banne mig fest, ska anordna en egen brasa på tomten innan också tänkte jag, ska nog samla in grannarnas övergivna loppisfynd...ok nu bara babblar jag en massa...men jag orkar egentligen inte göra något, trött och vart nyss på ganska "nere-humör" igen, blir så arg. Ska gå och banka foten i golvet och svära lite för mig själv..

Bajs ♥

SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0