Alla bananer vill bli chiquita bananer!

Nu börjar seriestarten av "Hjälp jag är med i en japansk TV-show", asså ursäkta men vad är det för skit egentligen? Känns bara så himla fånigt, ännu ett skitprogram på Torsdagar...det jag satsar på att kolla på ikväll är nog filmen "Eva och Adam" iaf något.. ;)

Äntligen börjar min förkylning ge sig, thank god for that, kunde inte köra mitt vanliga core pass igår, men istället tog man sig en härlig långpromenix med Janne, fanimej much better! :D men idag var jag back on track, dock fortfarande aningens snorig men äsch jag provade på ett medel pass och jisses det gick utomordentligt bra, kände knappt av att jag var snuvig de senaste dagarna.. :P träffade på Emmsing och hennes mami som vart och spinnat, trevliga töser det där! :D

Annars idag har det vart rätt trist väder och för en gångs skull har det känts ganska skönt då man slipper känna dåligt samvete av att man är inne hela tiden... S och jag har lyssnat på klassiska barn programs låtar på hennes mobil och namngett en kyckling till Birger.. :) den va söt och fick stå på bordet i matsalen.. :D Sedan så måste jag berätta om Sofias och mitt pinsamma skrattanfall vid mellanmålet, herregud, våra stackars bananer var helt ur funktion..haha..å va kul vi hade åt det: "Anna vi gör det tillsammans!!" pinsamt, jag klarade knappt av att dricka min mjölk och Sofia kippade efter andan mellan skämt meningarna.. :P hujedamej, till slut vart jag tvungen att gå ut ett tag och hämta andan.. :P vart en "bananig-dag" helt enkelt.. :D



Så nu är jag ledig i 4 dagar, ska bli mys...sedan börjar skolan igen...vill inte vill inte! Jag är SÅ rädd att falla tillbaka i gamla vanor, bli stressad och hamna "nere i träsket" igen.. :/ känns jobbigt..men nu ska vi inte tänka på det för imorgon så ska jag ha mys med min goa vän Emmsing, vi ska hänga på låset i Täby, byta lite "stuff" och sedan åka hem till henne för att äta lite pannkakor till lunch, gott! :)

Ha det mys! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

åå det ska bli SÅ kul att se dig igen!!<3

2009-04-11 @ 00:14:29
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0