Annandagen

Wiie jag tycker om att "åka runt" på min datastol, man får lite flashbacks från datorkunskapen i skolan.. :D känner mig dock aningens invalid.. :P och nyss så ringde jag in på en tävling på TV också, jag kan aldrig hålla mig ifrån dessa tävlingar, även om jag innerst inne vet att det är mission impossible att vinna..men jag har seriöst fått lite mani efter den gången jag vann en biljett till Brasiliens träning på Råsunda..ni kan gissa hur stolt jag var! :D Anyway tävlingens första pris var en resa till New York och konsertbiljetter till det nya stjärnskottet Taylor Swift.. :) hålla tummarna folks! :D

Inatt har jag inte sovit så bra, Melvin har snarkat mig i örat hela natten och jag har drömt en hemsk dröm...var nämligen så att jag, Janne och Flodis brodis var på Arlanda för att checka in vårat bagage till Rhodos resan..men plötsligt kom det en som jobbade på arlanda och berättade att det skett ett misstag och att vi inte hade någon resa bokad...men hon skulle se om hon kunde fixa det, hon ba: "Det är ingen ide att ni är här, åk hem under tiden!" We did och efter några timmar knackade, ursäka språket, kärringen på min dörr och sa: "Tyvärr men juryn på Arlanda har bestämt sig...ni kan inte följa med på flyget, sorry guys, bättre lycka nästa gång!" Jag blev så jävla hysterisk och skrek: "MEN NI KAN INTE GÖRA SÅHÄR!! NU HAR VI VÄNTAT PÅ DENNA RESA SÅÅ LÄNGE! SNÄLLA!!" men hon bara skakade på huvudet och gick därifrån...sen vaknade jag...usch..hehe.. :S

Nu på morgonen har jag och min kära far lyssnat på The Beatles skivan på högsta volym, bara en massa sköna beats, haha ni skulle sett oss, sittandes på varsin sida av bordet och sjunga med till varje låt.. "Love love me to, you know I love you, I always be true, so pleeeeeeaaseee LOVE ME TO!" :D underbart! Och om man kan bli kär i en te sort så har jag nog blivit det nu, nämligen Persian Earl Grey, sjukt gott! Nää hörrni nu tittade solen fram, ska bege mig ut och busa en stund innan lunchdags kanske..papi är och röjer järnet i trädgården, kanske ska man ta och visa sina "gröna fingrar".. ;)

    
Buy it now or regret i later! :D

Sedan har jag visat min konstnärliga sida idag och gjort lite kylskåps poesi, haha vackert! :D

Pussgurkaaa! ♥

Och vaddå dålig stil att ta bort Spårlöst från dagens TV-tablå?! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0