Without saying a word you can light up the dark

Åhhh jag kände för att kolla på en riktigt kärleksfilm ikväll och vilken är då inte bättre än Notting Hill? Vet inte hur många gånger jag har sett den nu, men den är banne mig lika söt varje gång...och soundtracket, awww så fint!



Nu ska jag pysa i sängen, ska upp klockan 06.45 imorgon för lite frukost...PÅ sängen och en promenad till stallet, mysigt det ska bli att få pussa på lena hästmular igen! ;D dock känner jag mig inte så taggad att gå dit så jag antar att det kommer bli en kylig promenad, redan minus 2 grader ute.. :S

Kommentarer
Postat av: Milla

ANNA! jag som red i din grupp :( och du var inte där </3

2009-04-18 @ 10:54:23
URL: http://millz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0