ÄNTLIGEN LITE TUR!!!

Ni anar inte vilken UNDERBAR dag det har vart idag! :D Inte kände jag på mig denna morgon när jag vaknade att det skulle bli en sådan lyckad dag!

Började dagen med att åka in till skolan faktiskt, otippat kul att kliva in genom de dörrarna igen och mötas av alla positiva och dundersöta lärare som sken upp som solar när de fick se mig! :) Nu undrar ni säker vad jag gjorde där? JO jag hade prövning för högre betyg i idrott och hälsa A, somliga vart förskräckta och trodde att jag skulle till idrottshallen och göra volter men nej nej det var faktiskt ett teoretiskt prov, and god damn it det gick toppen! ;) ska dock nämna innan att jag kom två timmar för tidigt, haha..tillbringade då de två timmarna med lite extra pluggning samt lunch vid soliga och vackra trekantssjön.. :) mysigt! hade även sällis av en fisk som kippade luft vid vattenytan.. :)

Efter skolan begav jag mig till espresso house inne i gallerian för att ta lite mellis i form av den traditionella latten och grovscones..det var då det mest osannolika skedde! Jag satt där och drack och mumsa på min scones, då chefen som jobbade där började snacka med mig om lite allt möjligt...trevligt trevligt tänkte jag..han bjöd mig till och med på en gratis espresso kaffe och började sedan fråga om jag inte kunde tänka mig att jobba där, så halt plötsligt hade han mitt namn nedskrivet på ett papper och bad mig att skicka in ansökan..innan jag klade därifrån sa han: "Trevligt att träffa dig, då ses vi väl snart igen antar jag!" HELT SJUKT! Somliga anstränger sig för att få jobb medan jag satt och drack kaffe som vilken annan dag som helst...dessutom är det en DRÖM att få jobba på ett fik...jisses jag är SÅ JÄVLA GLAD!! :D När jag kom innanför dörren till mitt hus gjorde jag några glädjeskutt och pep lite haha.. :D



Galet galet galet...!!!!!

Nu har jag precis vart ute och sprungit, skickat in min ansökan som han sa + ätit en god sallad till något skitprogram på TV, haha...ska snart hoppa in i duschen...papi är nu och hämtar bror min i mörby...han första permission från lumpen! :) ska bi skoj att träffa honom igen och höra hur det har gått, dessutom är han en skallepär for the moment! :P tihiii..

Nu ska jag kila, PUSS! 

Kommentarer
Postat av: Monis

Varför kom du inte och hälsa på mig! Jag jobbar ju i djurrummet!? =P

2009-08-14 @ 22:59:06
URL: http://ex0tiiiic.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS!hoppas du får jobb, fast de är lite stressigt med fik tycker jag :P

2009-08-15 @ 21:29:51
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0