Arråå..

Ho ho..!

Igår var det stan som gällde! IGEN! ;) Det blev ingen hundvakt btw, kändes tryggast om MIlton var hos Natalies mamma, en som han känner igen så han slipper handskas med mig hela helgen :)

För övrig håller jag på att svettas ihjäl för jag har precis druckit upp ett glas med varm blåbärssoppa..hehe..

Gårdagens stadsvistelse vart längre än jag väntat mig, letade efter en ny partyblåsa, men jävlar vilken tid det tog...var nog inne i samma affärer typ ett dussintals ggr, personalen måste tänkt: "Där är hon den virriga jäntan igen!" till slut så fann jag en söt liten klänning på topshop, ni får se den senare.. :) Fika vart det på espresso house som vanligt och jag mötte även upp sötis Sophia en snabbis, trevligt! Men sen hem ljuva hem!

Ikväll blir det FEST! Jag och några "Old school" dvs, Emma, Anna, Jennie, Matte och Hille ska bege oss in till kungsgatan och shaka loss på Chaplin's bar, wihoo det kommer bli grymt! Bilder kommer sen, I promise! Så nu har jag laddat upp hela dagen, duschat, rakat benen och lite annan skönhetsvård, wohooo we will look freaking HOT! :D Fräääscht!

Nu ska jag se hur det går för papi som håller på att rensa grönsakslandet fritt från gamla rädisor.. :)

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0