Bättre!

♥Wihooo! :) En partynatt at Flodans place kan göra en ledsen Annsing till en GLAD Annsing! :D Vi klunkade te, åt naturgodis/vanligt hederligt kvantum godis, sjöng allsång till westlife med Carola vibrat och var sociala med hennes bror! :) en kanonkväll! ;D Förutom våran oseriösa sida så hade vi även det vanliga djupa samtalet, samt kollade upp olika volontärorganisationer då vi nu i jan-febr satsar på att åka iväg långt bort och jobba inom något projekt. :) jag måste säga att regnskogen i Costa Rica lockar, men vi får se! :D

Tycler även synd om de utsatte människorna på facebook som vi terroriserade igår med våran knasighet :) vart sent, hemma någongång vid 02.30 :) totaly worth it! :D BTW nytt namn till hennes bror Peters hårdrocksgrupp: Westboy, med inspiration från Westlife of course! :D

Idag har det vart storstädning hos familjen Martinsson! :D jäklar var det var fart på mig och papi! Jag rensade hela rummet, slängde en massa, dammade, samt dammsög, eller som Emil sa att hans pappa gjorde: "Damsög" HAHA :D ja ja jag DAMMsög iaf! :D blev skinande rent efter min insats! Och gissa vad jag fann i ett gammalt födelsedagskort? 500 SPÄNN! :D Haha this is my luckyday! nu ska jag fika upp alla de pengarna, ne då skoja.. ;)

Och det känns verkligen som om ALLA ska gå på Coldplays konsert på stadion idag, ååhhh jag vill också se dem spela! Ni kan ju bara gissa min avundsjuka på dem som ska se dem! :( har istället dränkt mina sorger genom att pumpa tungt till Winnerbäcks söta låtar :) inte helt fel..

Nu är jag nyutkommen från duschen efter ett svettigt löppass i skogen, härligt! Snart ska papi och jag vara lördagslata och bege oss till pizzeria arena! :P Have a nice saturday people! 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0