Blä.

Nu har sommaren kommit tillbaka! :D

Igår var det fika igen fast denna gång med Sophia, så himla kul att träffa henne igen! :) Vi körde på samma gamla fik, nämligen i Souk gallerian, tog varsin chokladboll och latte, eller man kan säga att jag nästan lurade henne att ta latte, haha och ni kan ju gissa hur dåligt samvete jag fick när hon inte tyckte om den.. :P jag menar dem kostade ju ändå 38 spänn! :P Nästa onsdag ska vi gå på Beck premiären och äta sushi, LÄNGTAR! :D Vid 17-tiden åkte jag hem med bussen från Humlegården, hade även bunkrat upp med värsta middagsmatsäcken bestående av bulgursallad, bröd och coca cola...alla glodde på mig när jag duka upp på sätet bredvid med världens picknick, haha..måste man så måste man..körde ett danspass på Friskis, reggea, eller va det nu kallades, ett äkta "shake what yaa mama gave yaa" dans! :D så kul, fast Loppis och jag ska stå längre fram nästa gång, såg knappt vad intruktören gjorde men men.. ;)

Idag, Fredag, har det inte vart någon rolig dag för mig..ibland orkar jag inte med livet...Jag kan inte beskriva med ord, men det är flera jobbiga saker som gör att allt blir en enda jobbig massa..men det är skönt att gråta ibland..för just nu finner jag ingen mening med någonting...tungt...har ju alltid haft mina upp och nedgångar men det brukar alltid bli bättre efter ett tag, men nu har jag verkligen hamnat i träske och det jobbiga är att jag känner att det kommer ta en jävla lång tid innan jag kan ta mig loss härifrån..

Och jag vet forfarande inte hur det kunde hända, jag är så himla förvirrad och det går inte bara att radera bort saker, men nu funderar jag fanimej på om det inte är bäst att göra det om jag någonsing ska kunna gå vidare från det här! Ja ja tiden får avgöra...Ikväll ska jag iaf till Flodan och käka naturgodis, det blir mys! Saknar dock Jannesson.. </3

Imorgon börjar ridningen.. :)

Puss på er alla!



VILL TILLBAKA TILL RHODOS! DÄR MÅDDE MAN BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0