FIKAPARTY...som sagt..!

Åhh att fika med fina vänner måste vara det bästa som finns! :) Man mår så mkt bättre och glömmer alla bekymmer som ligger och gnor i bakhuvudet..!

Så det har vart mitt glädjeämne denna dag, fika med ENORMT stor och mumsig latte samt en chokladcookie på Wayne's coffie vid kungsgatan med Flodan och Niklas, "heeerligt" som Niklas brukar säga! :D dock så fick den stackars pojken lyssna på en hel del intern skämt a la Rhodos från våran sida, men herremijää han skrattade åt det iallfall! :) dock så går det inte att undgå att man saknade Jannesson...promise you honey, imorgon tar jag och mumsar en "niggaahball" just for you! :) satt lääänge och pratade om lite allt möjligt som fall i smaken...innan jag och flodis tog bussen hem från Humlegården så var vi inne en sväng på favoriten Urban Outfitters för att kolla in lite heta plagg på rean :) vi töser fann inget intressant, men Niklas den "kaparen" fann ett par fräniga chinos på rea! :P damn it, LYLLO! Sedan vart det bussen hem från Humlegården och WIIIE NU vet jag vart det ligger! :D Haha..Flodis och jag hade riktigt terapi samtal på bussen, nice och välbehövt! ♥

Nu pratar jag med sötis Malin på msn, var sååå längesedan!

Ska sluta nu...tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: malin

:D :D :D

<3

2009-08-19 @ 19:41:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0