Hajaru klycket?

Wiiiie! ALLT känns så mkt bättre nu! Helt underbart! :D

Idag har det vart strålande sol och jag har legat ute en stund och schteekt i våran badenbaden :D fick ANINGENS mer färg på kinderna, me like! Åkte in till stan vid 13-tiden för att möte upp Jessica och mumsa klassisk chokladboll och varm choklad med grädde på, mumsi mumsi! Sedan är hon en sådan härlig människa att prata med, så det blev 2 timmars fika house at souk gallerian, fick lite läxor som jag ska ta itu med också ;) innan hemfärd vart det några svängar in i klädesbutiker, dregglade efter många urgulliga plagg, fast dagens stora besvikelse var att de tagit bort monki affären i SOUK, what? ;( Upptäckte också ur jävla underbart Stockholm är på sommaren..skulle kunna gå där en hel dag och njuta! :) OBS! inte på plattan möjligtvis.. :P

Nu på kvällskvisten har jag och papi diskuterad den gmla och hederliga "raketosten", visste inte att det funnits på riktigt, men jajamensan! Jontiboy hade banne mig rätt about that! :D Iaf det var typ som en mjukare variant av ost som man tryckte upp för att sedan skiva själv med ett snöre, helknas! :P



Tagit mig en promenad, tänkt på en fin människa som jag saknar så himla mycket...! <3 llyssnat på musik och skickat in ansökningar om jobb på två djuraffärer, wihooo hoppas hoppas! :D Nu ska jag bara ta det lungt, titta på "A shot of love" (haha) och mumsa vaniljyoghurt, seee yaa! :)

Och stolt är jag över min bruur som idag hade sin första skoldag back in Båstad.. :) Hon var tydligen den enda Stockholmaren alla var typ skåningar, så nu väntar det å se om hon kommer ändra sin dialekt.. :P spännande! But I'm so proud ovaah her!

Imorgon blir det back too old school med Niklas och Anna, samt mysig lunch och fika på stan, LÄNGTAR! :D

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0