Hoppas..

Idag har det vart en tung dag, orkar inte gå in på varför...

Detta resulterade i att jag åkte enda in till t-centralen för att handla naturgodis och macka på espresso house ENBART för att komma bort ett tag...åkte sedan hem...helt jävla onödigt, men jag kände att det behövdes...annars har jag pratat med min Emmsing i luren, tagit en promenad och sökt massa jobb OM det på espresso house inte skulle bli av, you never know, bra att ha lite i reserv...

Nu kollar jag på How I meet Joe Black, med Brad Pitt, söt kille.. :) Längtar efter morgondagens fika med Flodis och Niklas, ska bli trevligt! Tänker också mkt på Jannesson, ska terra henne with some gangstaah sms imorrn var tanken... ;)

Puss på er!
Och här kommer en GRYM låt med Jason Mraz som jag fick emil att lära sig å spela på gitarr igår, I knew he would like it! :D Jason Mraz - Prettiest Friend

...ååååååå nu får den lyckliga tösen en kyss av Brad, det får man inte missa, tjiiing!



FIN LÅT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0