Nedrans nacke..

Usch...idag har det vart a bad day...

Började dagen med en mumsig frulle för att sedan ge mig ut en sväng i jogginspåren, slog rekord på tid idag, MUCHO BIEN! :D annars var jag inne en sväng till Mörby centrum, gjorde lite ärenden och köpte mig en mkt fin liten almenacka, wiie så nu ska jag planera hela mitt år, lär bli great! :D Ska hinna med mkt bus! OJA!

Gissa vad jag köpte med mig för snacks på bussen då, espresso house scones! HAHA! Jag är allvarligt talat beroende och bör gå på behandling för denna vana, men njaaa, love it så varför liksom? Inte gjort mkt annars, vart lite ledsen emellanåt, lyssnat på musik, kollat på "That's Amor" en töntig italienare som dejtar en bunt av aggressiva american girls, stackars pöjk säger jag bara!

Nu kollar jag på Rhodos filmen, VILKA MINNEN! <3 Saknar som fan!
Sedan så blir jag så arg när människor helt utan anledning börjar ignorera mig, varför liksom? Kan man inte säga något? Jag blir sårad...OCH arg såklart... :(

Saknar mamma! ♥

Och ikväll blev det till att dricka kopiösa mängder med te, känns som om jag håller på att blir sjuk, DAMN IT! :( bara det inte är svininfluensan..hjäääälp...men imorgon måste jag va frisk och kry, då är det fika med Kim som gäller, skoj! :D Annars är det min sista vecka som fri arbetslös människa, nästa vecka ska man jobba jobba jobba! :D KUL!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0